ویرایش پست ها در تردز امکانپذیر می شود

مارک زاکربرگ به تازگی اعلام کرد که قابلیت ویرایش در تردز در حال راه‌اندازی است، این قابلیت سال‌ها طول کشید تا در پلتفرمی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می‌شد، عرضه شود.

به گزارش تکناک، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال راه‌اندازی قابلیت ویرایش و “Voice Threads” برای پلتفرم تردز است. این دو قابلیت جدید و مهم برای شبکه اجتماعی متا مانند X هستند، و برخلاف X (توییتر)، شما نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه ندارید تا بتوانید پست‌های خود را در مدت پنج دقیقه پس از انتشار آنها ویرایش کنید.

پست‌های ویرایش شده دارای یک آیکون کوچک در کنار نماد زمان خواهند بود که نشان دهنده این است که آنها ویرایش شده‌اند. شما نمی‌توانید تاریخچه ویرایش را مشاهده کنید این یکی از مزایایی است که X هنوز نسبت به تردز دارد. سخنگوی متا می گوید که این شرکت در حال حاضر برنامه ای برای اضافه کردن آن ندارد.

با این حال، متا ماه‌ها برای راه‌اندازی دکمه ویرایش وقت صرف کرده است؛ توییتر قابلیت ویرایش را به عنوان یک امتیاز برای اشتراک ماهانه به نام Twitter Blue در ماه اکتبر 2022 و بیشتر بعد از اینکه ایلان ماسک شرکت را به دست گرفت، اضافه کرد.

شما می توانید در Threads (social networking site owned by Meta Platforms) یک پست صوتی ایجاد کنید. هنگام تهیه یک پست جدید در برنامه iOS، به دکمه جدیدی با نماد میکروفون بر می خورید اگر روی آن کلیک کنید به رابط ضبط دسترسی پیدا می کنید، سپس می توانید دکمه ضبط قرمز را فشار دهید و صدای خود را ضبط کنید. در خود پست، می‌توانید به آنچه که گفته اید (“این یک پست صوتی در تردز است”) گوش دهید و همانطور که صدایتان پخش می‌شود، متن آنچه که می گویید در پست به همراه برجسته‌سازی نمایش داده می‌شود. خیلی جالب است! (توییتر توییت‌های صوتی را در سال 2020 معرفی کرد و بیش از یک سال بعد برای آن توییت‌ها توضیح داد.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.