رای کاربران به محبوبیت تلفن های تاشو Galaxy Z Fold4 و Z Flip4

نظر سنجی گوشی های تاشو و سامسونگ

حدود یک سوم رای دهندگان در نظرسنجی هفته گذشته سامسونگ فقط به تاشو بودن دستگاه اهمیتی نمی‌دهند،اما بقیه این گزینه برایشان حایز اهمیت است واین یعنی هر دو مدل جدید سری Z بسیار محبوب بودند.

به گزارش تک ناک، وقتی صحبت از انتخاب بین Galaxy Z Flip4 و Z Fold4 می شود، اولی علاقه برخی از مردم را به تلفن های تاشو دوباره برانگیخت، دومی برای کسانی که به دنبال بهره‌وری قدرتمندی هستند که در یک صفحه نمایش کوچک غیرممکن است، جذابیت داشت.

سامسونگ گلکسی Z Fold4 رای بیش از 46 درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داد و تنها 14 درصد آن ها گوشی های تاشو از برندهای دیگر را ترجیح دادند. برخی ممکن است امکانات سامسونگ در موقعیت غبطه‌انگیز تنها تامین‌کننده واقعی وسایل تاشو در بیشتر نقاط جهان را نداشته باشند.

نظر سنجی تلفن های تاشو

در جایگاهی که جایگزین‌ مناسبی وجود دارد، بحث اغلب به فاکتور شکل خلاصه می‌شود Z Fold4 دستگاه بزرگ و سنگینی است. و هیچ راهی برای توجیه آن وجود ندارد، اما اگر لولا بتواند بدون شکاف بسته شود، یک گزینه قابل تامل واقعی خواهد بود.

سامسونگ اخیراً فاش کرده است که طراحی لولا به دلیل نیاز به افزودن مقاومت در برابر گرد و غبار و آب به تلفن محدود شده است مدل های گلکسی Z تنها تاشوهایی هستند که دارای رتبه IP هستند). خطر پاشیدن آب یا یک گیر کردن تکه‌ای کوچک از شن که موجب تعمیرات گران قیمت می‌شود، برای سامسونگ قابل قبول نیست.)

بحث های دیگر مربوط به نسبت ابعاد نمایشگرها بود، پوشش نمایشگر 23:9 یا صفحه نمایش مدل جدید پیشرفت قابل توجهی نسبت به Z Fold3 داشته‌است، اما برخی دوست دارند ابعاد آن به 21:9 کاهش یابد.

Samsung Galaxy Z Flip4 نظرات را به دسته‌های جالبی تقسیم کرد . برخی از دیدن تلفن‌های تاشو در اواخر دهه 2000 خوشحال بودند، برخی دیگر به شدت دلتنگ آن‌ها هستند. گروه دوم بزرگتر هستند زیرا 50درصد آرا به نفع Flip اختصاص داد.

نظر سنجی تلفن های تاشو سامسونگ

برای هر دو مدل تلفن های تاشو، تعداد کمی (حدود 5درصد) مدل های قدیمی خود را نگه داشته‌اند. البته، دستگاه‌های تاشو هنوز یک دسته جدید هستند، بنابراین اکثر مالکان، خریداران جدید هستند تا کسانی که به دنبال ارتقا دستگاه خود هستند.
مثل همیشه، در نظر گرفتن قیمت حایز اهمیت است. سامسونگ انتظار دارد تا سال 2025 گلکسی‌های Z تاشو از سری گلکسی S پیشی بگیرد. همچنین، رئیس موبایل TM Roh گفت که «دستگاه‌های تاشو به استاندارد جدید گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهند شد» که به مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز نیاز دارد.

2025 سه سال دیگر است. همچنین سه سال از زمانی که اولین گلکسی فولد وارد بازار شد، گذشته است اگر سامسونگ درست پیش‌بینی کرده‌باشد، ما در نیمه راه دوران تسلط دستگاه‌های تاشو بر بازار هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.