ChatGPT در دسترس عموم قرار گرفت

 تجربه جدید موتور جستجوی مایکروسافت یعنی بینگ، با استفاده از ChatGPT از امروز برای همه به صورت «پیش نمایشی محدود» در دسترس خواهد بود.

 تجربه جدید موتور جستجوی مایکروسافت یعنی بینگ، با استفاده از ChatGPT از امروز برای همه به صورت «پیش نمایشی محدود» در دسترس خواهد بود.

به گزارش تکناک، تعداد پرسش هایی که می توانید از آن داشته باشید درحال حاضر محدود است ، اما شما می توانید به زودی برای دسترسی کامل به تمامی قابلیت ها، حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

اگر به سایت bing.com ، سر بزنید و این سایت رابط کاربری جدید را به شما نشان بدهد شما چند قابلیت جدید خواهید دید که امکان استفاده از آن را دارید .

با کلیک بر روی آن نمونه ها در صفحه جستجوی بینگ ، نتایج به شکل قدیمی در سمت چپ و یک پنجره چت در سمت راست با پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی به شما ارائه می شوند. تا زمانی که دسترسی کامل نداشته باشید، نمی‌توانید سؤالات بعدی را بپرسید یا نتایج را ببینید. با وجود اینکه صفحه اصلی از رابط کاربری جدید به سبک چت استفاده می کند، اما چیزی که شما جست و جو کردید،به همان شکل قبلی به شما ارائه می شود.

مایکروسافت می‌گوید اگر با حساب مایکروسافت خود وارد شوید، می توانید این پیش‌فرض‌های محدود مایکروسافت را روی رایانه خود تنظیم کنید و برنامه بینگ را دانلود کنید. در نتیجه شما اولویت بیشتری برای دسترسی به همه قابلیت ها خواهید داشت. هنگامی که در لیست انتظار هستید و به رابط کاربری جدید که شامل قسمت چت است، دسترسی داشته باشید، ایمیلی دریافت خواهید کرد.

مایکروسافت انتظار دارد در هفته‌های آینده دسترسی میلیون‌ها نفر و همچنین نسخه موبایلی تجربه استفاده از این قابلیت را عرضه کند. مایکروسافت در یک پست وبلاگی در این مورد می‌گوید که «خوشحال است که قرار است نسخه جدیدی از بینگ و Edge را در دنیای واقعی قرار دهد تا بازخورد حیاتی مورد نیاز برای بهبود مدل‌های خود را در حین این مقیاس‌بندی دریافت کند.

صفحه فهرست انتظار نمونه‌هایی از مواردی را که می‌توانید از این ابزار استفاده کنید نشان می‌دهد، مانند درخواست از ChatGPT برای طراحی یک منوی گیاهی با سه غذا برای شش نفر با یک دسر شکلاتی یا پیدا کردن یک ماشین چهار چرخ متحرک با شش صندلی آن هم در زمان خیلی کم.

برای فعال کردن ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بینگ ، مایکروسافت با شرکت OpenAI که شرکت سازنده ی ربات چت ChatGPT است، کار می‌کند. مایکروسافت ادعا می کند که از نسل بعدی مدل OpenAI استفاده می کند که حتی قوی تر از ChatGPT است.

با بینگ جدید، کاربران می‌توانند پرس‌وجوهایی تا 1000 کلمه وارد کنند و پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنند که در کنار نتایج جستجوی معمولی ظاهر می‌شوند. مایکروسافت همچنین راهی برای اصلاح این نتایج با استفاده از یک ربات چت داخلی جدید در بینگ اضافه کرده است.

این شرکت اعلام خبر این قابلیت جدید را به عنوان بخشی از رویداد مطبوعاتی غافلگیرکننده خود در روز سه‌شنبه اعلام کرد. این قابلیت جدید می‌تواند کارهای مختلفی را در حین استفاده از مرورگر انجام دهد، مانند خلاصه کردن یک PDF که در حال مشاهده آن هستید، کد زدن در برنامه نویسی و حتی پست گذاشتن در رسانه‌های اجتماعی.

مایکروسافت این خبر را تنها یک روز پس از آن اعلام کرد که گوگل فاش کرد که در حال کار بر روی ابزار مشابهی با هوش مصنوعی به نام Bard است. این دو شرکت در حال حاضر درگیر نبردی داغ بر سر آینده هوش مصنوعی هستند و این احتمالاً آغاز راه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.