استودیو Remedy Entertainment بهروزرسانیای از نقشه راه توسعهی بازیهای جدیدش ازجمله ریمیکهای Max Payne 1 & 2 و بازی Control 2 ارائه داده است.
بهگزارش تکناک، ریمیکهای Max Payne 1 & 2 اکنون وارد مرحلهی تولید کامل شدهاند. این پیشرفت درمقایسهبا مرحلهی آمادهسازی تولید که پروژه در اواخر سال گذشته در آن قرار داشت، گامی رو به جلو محسوب میشود.
حالا با تمرکز کامل بر توسعهی بازی، طرفداران میتوانند امیدوار باشند که در آیندهی نزدیک شاهد تریلر یا تصاویری از این بازی باشند. همچنین، هزینههای توسعهی مرتبط با این پروژه در سهماههی دوم سال افزایش یافته که نشاندهندهی افزایش فعالیتها در این زمینه است.
بهنقل از نئووین، عنوان Control 2 نیز پس از آنکه مرحلهی اثبات مفهوم (Proof-of-Concept) آن با موفقیت پشتسر گذاشته شد، پیشرفت کرده و به وضعیت «آمادگی برای تولید» رسیده است.
تیم توسعهدهنده ویژگیهای مهمی را بهنمایش گذاشت و اکنون در حال گسترش پروژه است. اگر Control 2 به همان روند ریمیک Max Payne ادامه دهد، ممکن است تا اواسط سال ۲۰۲۶ وارد مرحلهی تولید کامل شود.
علاوهبراین، اسپینآف چندنفرهی Condor نیز وارد تولید کامل شده است. تیم توسعهدهنده چندین نقشه و نوع مأموریت را طراحی کرده و آزمایشهای داخلی و خارجی محدودی برای اعتبارسنجی ویژگیها و دریافت بازخوردهای مختلف آغاز شده است. پس از آنکه پروژهی دیگری با نام رمز Kestrel لغو شد، تیم توسعهدهندهی Condor به تیم تولید منتقل شد.
خبر خوش برای هواداران بازیهای رمدی این است که بازیهای Max Payne یا Control 2 بهصورت کامل وارد مرحلهی توسعه شدهاند؛ اما بعید است که هیچکدام از آنها زودتر از سال ۲۰۲۶ منتشر شوند.