قطار هوش مصنوعی به Grammarly رسید

برنامه Grammarly که یک دستیار تایپ آنلاین است، به تازگی دستیار جدید آگاه به متن با نام GrammarlyGO را با قابلیت استفاده از هوش مصنوعی (AI)، به بازار عرضه کرده است.

برنامه Grammarly که یک دستیار تایپ آنلاین است، به تازگی دستیار جدید آگاه به متن با نام GrammarlyGO را با قابلیت استفاده از هوش مصنوعی (AI)، به بازار عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، بر اساس بیانیه‌ ای که این شرکت در روز چهارشنبه در وبلاگ خود منتشر کرده است، دستیار جدید GrammarlyGO با تغییر نحوه ارتباط افراد و سازمان‌ها و تکمیل کارها، بهره ‌وری را افزایش می‌ دهد. این دستیار با استفاده از هوش مصنوعی، به افراد و کسب و کارها در بهبود مهارت‌ های ارتباطی و کمک در نوشتن، تولید و ترجمه متن‌ها کمک کند.

این دستیار، شما را در نوشتن متن، ازمرحله صفر تا صد یا ویرایش متنی که قبلا نوشته ‌اید، یاری می‌کند. این سرویس با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته خود، پیشنهادات مناسبی برای بهبود سبک و ساختار متن شما ارائه می ‌دهد تا در نهایت نوشته شما در جایگاه بهتری قرار بگیرد. با استفاده از این محصول، نویسندگان می ‌توانند از قابلیت‌ های هوش مصنوعی برای ویرایش و بهبود نوشته ‌های خود بهره ببرند، به همان شکل که ChatGPT این قابلیت را به کاربران خود ارائه می ‌دهد. همچنین، این دستیار هوشمند به دلیل قابلیت‌های پیشرفته، قادر است تا تجربه بی‌ نظیری را برای کاربران خود به ارمغان آورد و آن‌ها را به خوبی راهنمایی کند.

GrammarlyGo در چه مواردی کمک خواهد کرد؟

  • نوشتن سبک های مختلف نوشتاری: این هوش مصنوعی قادر است انواع سبک های نوشتاری را با طول مناسب و به صورت کاملا واضح بنویسد.
  • نوشتن یک متن جدید: با استفاده از GrammarlyGO می‌توانید یک متن جدید با کیفیت بالا بنویسید، فقط کافیست یک کلمه را تایپ کنید و در پیدا کردن کلمات عالی، این هوش مصنوعی فوق العاده عمل می‌کند.
  • تصویر سازی: GrammarlyGO را می توانید به عنوان یک هوش مصنوعی ایده‌پرداز و خلاق در نظر بگیرید.
  • ارائه پاسخ های هوشمندانه: با GrammarlyGO به سرعت ایمیل های خود را پاسخ دهید.

شرکت سازنده این هوش مصنوعی اعلام کرده است امروزه، افراد برای برقراری ارتباط به روش صحیح، زمان زیادی را صرف می ‌کنند و این ارتباطات ضعیف باعث کاهش بهره‌ وری و کارایی تجاری می‌ شود. با ایجاد متنی سریع و بسیار مرتبط با سبک شخصی هر فرد، GrammarlyGO به زودی به عنوان گزینه ‌ای رایگان در سرویس Grammarly عرضه خواهد شد، که به مردم و کسب و کارها کمک می‌کند تا ضمن توجه به به نیازهای منحصر به فردشان، در زمان آنان هم صرفه‌ جویی شود.

این شرکت اعلام کرده است که برنامه‌های Premium، Business، Education و Developer و همچنین برنامه‌های رایگان “در بازارهای منتخب” به زودی قابلیت نوشتن بر اساس هوش مصنوعی را خواهند داشت. نسخه بتای GrammarlyGO نیز در ماه آوریل منتشر خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.