با اینکه بازی بلک آپس 6 در Steam نیز موفقیت بزرگی کسب کرده و بازیکنان زیادی به آن پیوستهاند، عرضه آن در گیم پس باعث جذب کاربران بیشتری شده است.
به گزارش تکناک و به نقل از وبسایت tech4gamers، با انتشار Call of Duty: Black Ops 6 از روز اول در Xbox Game Pass Ultimate، شاهد استقبال بالای گیمرها از این اشتراک در سایتهایی مانند CD Keys بودهایم.
این تصمیم مایکروسافت که به کاربران این امکان را میدهد بدون خرید نسخه کامل، فقط بخشهای مورد علاقه خود مانند کمپین را تجربه کنند، سبب شد تا Xbox Game Pass Ultimate به پرفروشترین گزینه در CD Keys تبدیل شود.
در میان پرفروشترینها، نه تنها اشتراک یک ماهه گیم پس، بلکه اشتراک سهماهه نیز جزو بهترین فروشها قرار گرفته است. این موضوع نشان میدهد که استراتژی مایکروسافت برای عرضه بازیهای بزرگ در گیم پس تأثیرگذار بوده است.
از طرفی، بلک آپس 6 همچنان در جایگاه ششم فروشهای Steam باقی مانده است و طبق تحلیلها، این بازی میتواند تا ۴ میلیون کاربر جدید برای گیم پس جذب کند.
با توجه به استقبال بالا و رکوردشکنی در تعداد بازیکنان در زمان عرضه، به نظر میرسد مایکروسافت با این تصمیم توانسته بازخورد مثبت قابل توجهی کسب کند و آسیبهای ناشی از انتشار ضعیف Modern Warfare 3 در سال گذشته را تا حدی جبران کند.