ویژگی محبوب تلگرام به واتساپ آمد

به نظر می‌رسد واتساپ در حال حاضر روی قابلیت ضبط و ارسال ویدیو کوتاه تا 60 ثانیه کار می‌کند که در به‌روزرسانی بعدی این برنامه عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد واتساپ در حال حاضر روی قابلیت ضبط و ارسال ویدیو کوتاه تا 60 ثانیه کار می‌کند که در به‌روزرسانی بعدی این برنامه عرضه خواهد شد.

به گزارش تکناک به نقل از Wabetainfo، کاربران واتساپ با این قابلیت جدید، می توانند با فشار دادن دکمه دوربین، ویدیو های کوتاه تا 60 ثانیه را ضبط و برای مخاطبین خود ارسال کنند.

این یک روش جدید برای ارتباط برقرار کردن از طریق واتساپ است. این قابلیت مانند یادداشت‌های صوتی کار می‌کند، اما با مزیت اضافی ضبط و به اشتراک گذاشتن محتوای ویدئویی.

پیام‌های ویدیویی می‌توانند به انتقال احساسات و عبارات بهتر از پیام صوتی یا متن به تنهایی کمک کنند و ممکن است در برخی شرایط مناسب تر از یک یادداشت صوتی باشند.

پیام‌های ویدیویی می‌توانند در انتقال احساسات و عبارات بهتر از پیام‌های صوتی یا متنی به تنهایی کمک کنند و در برخی شرایط ممکن است مناسب‌تر از یک یادداشت صوتی باشند.مثلاً زمانی که سعی می‌کنید به کسی نشان دهید چگونه از یک محصول جدید استفاده کنند یا چیزی را به صورت بصری نشان بدهید.

پیام‌های ویدیویی در واتساپ رمزگذاری شده خواهند بود. این بدان معناست که هیچ کس، حتی واتساپ، متا، و هیچ ارائه دهنده پروکسی، نمی توانند پیام های ویدیویی به اشتراک گذاشته شده را ببینند.

علاوه بر این، ذخیره یا باز ارسال پیام‌های ویدیویی به مکالمات دیگر برای حفظ حریم خصوصی امکان‌پذیر نخواهد بود. اما همچنان می توان از آنها اسکرین شات گرفت.

قابلیت ارسال پیام های ویدئویی در حال حاضر در اپلیکیشن iOS در دست توسعه است. و کاربران می توانند انتظار داشته باشند که آن را در به روز رسانی آینده برنامه ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.