کارگردان هنری بازی تأیید کرد که بیشتر فروش Black Myth: Wukong متعلق به بازار چین است و تنها ۳۰ درصد آن از کشورهای دیگر ثبت شده است.
به گزارش تکناک، Black Myth: Wukong به یکی از موفقترین عناوین نقشآفرینی سالهای اخیر تبدیل شده است و با استقبال چشمگیر بازیکنان و فروش فوقالعادهای روبهرو شده است. در حالی که موفقیت این بازی تا حد زیادی به جامعه گیمرهای چینی نسبت داده میشود، اختلاف فروش بین بازار داخلی و جهانی بسیار چشمگیر است.
یانگ چی، کارگردان هنری بازی، در مصاحبهای تأیید کرد که نزدیک به ۷۰ درصد از فروش Black Myth: Wukong مربوط به چین است و فقط ۳۰ درصد از این فروش از بازارهای بینالمللی به دست آمده است.

این بازی یکی از پرفروشترین عناوین چینی در سالهای اخیر محسوب میشود و فراتر از انتظارات در بازار داخلی عمل کرده است. یانگ چی در گفتوگو با وبسایت چینی Weixin، اعلام کرد که استقبال جهانی از این بازی نیز فراتر از پیشبینیها بوده است.
Black Myth: Wukong تاکنون بیش از ۲۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است که بر این اساس، حدود ۱۷.۵ میلیون نسخه در چین و ۷.۵ میلیون نسخه در بازارهای جهانی به فروش رسیده است.
این بازی همچنان آینده روشنی دارد و طبق گزارشها، یک بسته الحاقی در سهماهه اول سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. علاوه بر این، استودیوی Game Science پیشتر به احتمال ساخت دنبالهای برای این مجموعه اشاره کرده است.