با وجود بازخوردهای متفاوت به لیکهای گیمپلی، تهیهکننده Battlefield 6 تأکید کرده که دایس به نظرات بازیکنان گوش میدهد اما توسعه بازی تنها بر اساس بازخورد شکل نمیگیرد.
به گزارش تکناک به نقل از وبسایت Tech4Gamers با توجه به اینکه دایس در حال بازسازی برند Battlefield است، موفقیت Battlefield 6 اهمیت زیادی برای آینده این مجموعه دارد. اخیراً برخی اطلاعات و ویدیوهایی از نسخه آزمایشی این بازی لو رفته که اگرچه بازخوردهای مثبتی در پی داشتهاند، اما نگرانیهایی را نیز میان هواداران برانگیختهاند.
David Sirland، تهیهکننده ارشد Battlefield، به این بازخوردها واکنش نشان داده و در پاسخ به کاربران در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که استودیو دایس هم به بازخوردهای بازیکنان توجه دارد و هم از دادههای داخلی و اهداف طراحی برای شکل دادن نهایی بازی استفاده میکند.
او تأکید کرد که بازیکنان نباید تنها بر اساس آنچه از لیکها دیدهاند قضاوت کنند، چراکه بازی در حال توسعه است و بسیاری از لایههای گیمپلی تنها زمانی درک میشوند که خود بازیکن تجربه مستقیم داشته باشد. او گفت: «ما به اندازه برابر از بازخورد، دادهها و اهداف طراحی برای گرفتن بهترین تصمیمها استفاده میکنیم. بعضی بخشها را بازطراحی خواهیم کرد، اما اکثر آنها صرفاً از نظر بالانس اصلاح میشوند.»

یکی از نگرانیهای اصلی بازیکنان به مکانیک سر خوردن (Slide) مربوط میشود که برخی آن را بیش از حد قدرتمند یا آزاردهنده میدانستند. Sirland در پاسخ اعلام کرد که این سیستم طوری تغییر میکند که هم حس خوبی داشته باشد و هم قابل سوءاستفاده نباشد. او همچنین تأیید کرد که هدف تیم توسعه از برگزاری تستها، رسیدن به بهترین تعادل و عملکرد ممکن است و تنها به بازخوردهای عمومی بسنده نمیشود.
در گزارش مالی اخیر EA اشاره شده بود که Battlefield 6 ممکن است تا پیش از آوریل ۲۰۲۶ عرضه شود. از طرفی، نسخه PC بازی نیز طبق مشخصات لو رفته از سیستم مورد نیاز، ظاهراً بهینهسازی خوبی خواهد داشت.