مدیر محصول جدید ایکس نقشه راه موفقیت کاربران در X را ارائه داد. شش ماه تولید محتوای ارزشمند روزانه مسیر رسیدن به درآمد را هموار میکند.
به گزارش تکناک، نیکیتا بیر (Nikita Bier)، مدیر محصول شبکه اجتماعی X، در تازهترین اظهارات خود نقشه راهی برای کاربرانی که میخواهند ازطریق این پلتفرم به ثروت برسند، ارائه کرده است. او از ژوئن ۲۰۲۵ مسئولیت مدیریت محصول را در X برعهده گرفته است. بیر تأکید کرده است که مسیر موفقیت در این شبکه اجتماعی ساده، اما نیازمند نظم و پشتکار است.
بیر با انتشار پستی در حساب کاربریاش گفت که کاربران باید موضوعی مشخص که در آن تجربه و تخصص دارند، انتخاب و بهمدت شش ماه هر روز محتوایی کوتاه، اما ارزشمند در همان زمینه منتشر کنند.
او توصیه کرد که هر پست حداکثر پنج جمله داشته باشد و حاوی یک نکته یا بینش تازه از تجربه شخصی کاربر در آن حوزه باشد. بیر معتقد است که اگر فردی این روند را بدون وقفه ادامه دهد، الگوریتم X حساب او را به دیگران معرفی خواهد کرد و در پایان این شش ماه، آن فرد بهعنوان متخصص جهانی در آن زمینه شناخته میشود.

این مدیر محصول به انتقاد یکی از کاربران X که گفته بود الگوریتم پلتفرم بیشتر محتوای کمارزش را ترویج میدهد، واکنش نشان داد. بیر این ادعا را رد کرد و گفت:
این مسئله مربوط به گذشته بود؛ ولی حالا شرایط تغییر کرده است. فقط کافی است مطمئن شوید که نوشتههای شما برای طیف گستردهای از مخاطبان درککردنی باشد.
به نقل از بیزنس اینسایدر، نیکیتا بیر پیشتر نیز اشاره کرده بود که موفقیت خودش در بهدستآوردن جایگاه مدیر محصول در X نتیجه همین روش بوده است. او در پستی که ۳۰ ژوئن منتشر کرد، نوشت:
سه سال تمام برای رسیدن به این هدف تلاش کردم. هر روز در X فعال بودم و همین باعث شد تا مسیرم به این سمت باز شود. حالا میخواهم به دیگران کمک کنم تا همان ارزش را از این پلتفرم به دست بیاورند.
نمونههایی از موفقیت این نقشه راه پیشتر در X دیده شده است. برای مثال، دِرِک گای (Derek Guy) با نام کاربری Dieworkwear توانسته است با انتشار مداوم پستهای مربوط به مد مردانه، عنوان «مرد مد X» را ازآن خود کند. درحالحاضر، او بیش از ۱/۳ میلیون نفر دنبالکننده دارد و یکی از چهرههای شناختهشده این حوزه در ایکس محسوب میشود.
با وجود طرح این دیدگاهها، نمایندگان X از ارائه توضیح رسمی در گفتوگو با بیزینس اینسایدر خودداری کردند. این سکوت نشان میدهد که سیاستهای تشویقی X برای تولید محتوا همچنان در حال تکامل است و مدیر محصول این شرکت تلاش میکند تا کاربران را بهسمت تولید محتوای تخصصی و هدفمند سوق دهد.