با سرویس جدید Baro Service سامسونگ، تعمیرات ساده دستگاههای گلکسی در فروشگاه انجام و مشکلات پیچیده نهایتاً در مدت دو روز حل میشوند.
به گزارش تکناک، سامسونگ امروز از برنامه آزمایشی جدیدی در کرهجنوبی پردهبرداری کرد که هدفش متحولکردن تجربه تعمیرات برای کاربران دستگاههای گلکسی است. این سرویس که بارو سرویس (Baro Service) نام دارد، به مشتریان اجازه میدهد تا گوشیها و تبلتها و دستگاههای پوشیدنی خود را مستقیماً در فروشگاههای منتخب سامسونگ تعمیر کنند و زمان انتظار را کاهش چشمگیری دهند.
براساس طرح Baro Service سامسونگ، مشتریان میتوانند دستگاههای خود را برای بررسی و تشخیص مشکل به فروشگاههای مشخصشده تحویل دهند. تعمیرات ساده مانند تعویض صفحهنمایش یا باتری پساز شناسایی مشکل، بهسرعت در همان محل انجام میشود.
سمموبایل مینویسد برای مشکلات پیچیدهتر که نیازمند تجهیزات تخصصی هستند، دستگاه به نزدیکترین مرکز خدمات رسمی ارسال میشود و با استفاده از سرویس تحویل یکروزه، در مدتزمان یک تا دو روز به همان فروشگاه بازگردانده میشود تا به مشتری تحویل داده شود.

این سرویس در فاز اول در چهار فروشگاه اصلی سامسونگ، ازجمله شعبههای سامسونگ، سانگدو، گالریا گوانگگیو و هیوندای سئول، راهاندازی شده است. علاوهبر گوشیهای هوشمند، محصولاتی مانند ساعتهای هوشمند و تبلتها و ایربادهای بیسیم نیز زیر پوشش این طرح قرار دارند. همچنین، در برخی از این فروشگاهها امکان پذیرش لوازم خانگی کوچک مانند مایکروویو و جاروبرقی فراهم شده است.
این اقدام بخشی از تلاش گستردهتر سامسونگ برای ارتقای تجربه مشتری و تقویت شبکه فروشگاههای خردهفروشی خود است. غول فناوری کرهای اعلام کرده است که پساز ارزیابی نتایج برنامه آزمایشی، قصد دارد سرویس تعمیرات در فروشگاه را به تعداد بیشتری از شعبههای خود در سراسر کرهجنوبی گسترش دهد.