عرضه نسخه‌ جهانی ردمی نوت 12 بدون امکان شارژ سریع

ردمی اخیرا تایید کرده است که سری گوشی های هوشمند نوت 12 آن اواخر این ماه در چین عرضه می شود وگفته شده فاقد شارژ سریع 210 واتی هستند.

به گزارش تک ناک، این برند هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی سری نوت 12 فاش نکرده است.

در حال حاضر،افشاگر Sudhanshu Ambhore اطلاعاتی درباره عرضه جهانی منتشر کرده است.این منبع اطلاعاتی می گوید که سری نوت 12 تا سه ماهه اول 2023 در سطح جهانی عرضه نمی شود. این مطابق با وضعیت فعلی این برند است زیرا Redmi Note 11 در اکتبر سال گذشته در چین عرضه شد و مشتریان باید سه ماه دیگر تا یک عرضه جهانی منتظر بمانند. با توجه به این فرض، می‌توان انتظار داشت که اولین نوت 12 در ژانویه یا فوریه عرضه شود.

منبع اطلاعاتی همچنین اعلام کرده است که گوشی های جهانی Redmi 12 با مشخصات متفاوتی نسبت به  مدل‌های چینی عرضه خواهد شد. این کاملاً ناامید کننده است زیرا فقط منجر به سردرگمی بیشتر مشتریان مانند سری نوت 11 می شود . زیرا سری نوت 11 شامل تعداد زیادی گوشی با مشخصات نزدیک به هم ولی متفاوت بود و این انتخاب را برای مشتری سخت میکرد.

به نظر می رسد خط تولید Redmi Note 12 مانند سری Redmi Note 11 شامل گوشی های کاملاً متمایز از نسخه چینی باشد. این احتمالاً مستلزم گزینه های مختلف SoC، برخی تغییرات طراحی و احتمالاً سخت افزار دوربین متفاوت است.

آخرین نکته  اما نه کم‌اهمیت، در حالی که طبق گزارش‌ها، یک مدل از گوشی های Redmi Note 12 که در  چین عرضه می شوند شارژر 210 وات خواهد داشت، اما این شارژر با گوشی های ردمی 12 نسخه جهانی عرضه نخواهد شد.

در مورد مدل‌های چینی، گزارش‌های قبلی بیان کرده‌اند که Note 12 Pro و Note 12 Pro+ دارای چیپست Dimensity 1080 به همراه نمایشگر AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود. با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه این دستگاه‌ها، اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه‌ها فاش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.