گوگل سرویس VPN خود را برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌کند

گوگل پس از عرضه سرویس VPN برنامه Google One بر روی تلفن همراه این برنامه را برای رایانه های شخصی رومیزی نیز ارائه می کند.

به گزارش تکناک، یکی از مزایای اضافه شده Google One، که قفل ذخیره سازی آنلاین Google است، دسترسی مشترکین به سرویس VPN است که به تلفن همراه شما امکان می دهد از اتصال ایمن استفاده کند.

این سرویس VPN (virtual private network : virtual network extending a single private network across a public network like the Internet, appearing to users as a private network) تا این لحظه فقط برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس بوده است. در اخبار کمی که مطمئن هستیم کاربران Google One دوست دارند بشنوند، گوگل امروز برنامه‌های رایانه شخصی رومیزی را منتشر می‌کند تا همان اتصال VPN را به رایانه شما بیاورد.

برای استفاده ، VPN توسط Google One (American multinational technology company) در همان 22 بازاری که اتصال VPN تلفن همراه در دسترس است در دسترس خواهد بود. همچنین در حال حاضر فقط برای کسانی که مشترک سطح 2 ترابایتی Google One یا بالاتر هستند در دسترس است.

هنگامی که در یک برنامه در آن سطح قرار گرفتید، فراموش نکنید که می توانید آن را با حداکثر 5 عضو خانواده به اشتراک بگذارید و این شامل سرویس VPN نیز می شود.

برای دریافت برنامه‌های VPN دسک‌تاپ جدید، وارد حساب Google One خود می‌شوید، روی بخش مزایا ضربه بزنید و سپس روی گزینه «VPN برای چندین دستگاه» کلیک کنید. سپس باید دکمه «دانلود برنامه» را ببینید تا برنامه مناسب را برای نوع رایانه شخصی خود انتخاب کنید. مانند هر برنامه دیگری نصب کنید و سپس وقت آن است که VPN خود را روشن کنید.

چرا این (یا هر) سرویس VPN اینقدر مهم است؟ مانند سایر خدمات VPN، نکته این است که هنگام استفاده از اینترنت، یک اتصال امن و خصوصی برای شما فراهم کنیم. گوگل (شرکتی آمریکایی فعال در زمینه اینترنت، فناوری و تکنولوژی) ادعا می کند که این VPN “فناوری امنیتی و رمزگذاری کلاس جهانی” را ارائه می دهد تا جلسات برنامه، پخش جریانی و مرورگر شما را از ردیابی و استراق سمع احتمالی “توسط هکرها” ایمن کند.

برای دریافت سرویس VPN گوگل، باید از طرح Google One 2 ترابایتی استفاده کنید که هزینه آن 9.99 دلار در ماه است. آیا سرویس VPN گوگل چیزی است که باید حداقل 9.99 دلار برای آن هزینه کنید؟ بستگی به این دارد که چقدر نگران اتصال رایانه و تلفن خود به اینترنت هستید.

زیرا اگر به تمام فضای ذخیره سازی Google One نیاز ندارید، خدمات VPN زیادی در بازار وجود دارد که 10 دلار هزینه ندارند. بسیاری از آنها تنظیمات بیشتری را نیز ارائه می دهند، برای کسانی که واقعاً باید در مورد اتصالات داده خود دقیق باشند. اما اگر قبلاً برای یک حساب Google One سطح بالا پرداخت کرده اید، می توانید برنامه VPN را نیز بگیرید و شروع به محافظت از جلسات اینترنت خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.