معرفی کمپر تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس

سایر وانت های پیکاپ و شاسی بلندها ممکن است ادعا کنند که سر سخت هستند، اما تنها یکی از آنها به نام تویوتا هایلوکس توسط مجریان برنامه پرطرفدار Top Gear "تخریب ناپذیر" اعلام شده است.

سایر وانت های پیکاپ و شاسی بلندها ممکن است ادعا کنند که سر سخت هستند، اما تنها یکی از آنها به نام تویوتا هایلوکس توسط مجریان برنامه پرطرفدار Top Gear “تخریب ناپذیر” اعلام شده است.

به گزارش تکناک، این پیکاپ جهانی در حال حاضر به عنوان پایه برخی از خودروهای کمپر کوچک برای رفتن به هر مکان عمل می کند و اکنون قرار است به عنوان اولین پیکاپ کمپر 4WD تمام الکتریکی استرالیا، زمینه جدیدی را ایجاد کند.

اما فقط یک مشکل وجود دارد؟ تویوتا هنوز کمپر تمام الکتریکی تویوتا هایلوکس (Toyota Hilux : series of light commercial vehicles produced by Toyota Motor Corporation) را نمی فروشد. بنابراین یک هایلوکس که الکتریکی شده است وارد عمل می‌شود تا یک کمپر پیکاپ الکتریکی عالی را برای فراری بی‌صدا و تمیز به مناطق ناشناخته ارائه دهد.

شرکت اجاره کمپرهای  4WDمستقر در پرت، با نام RedSands، این هفته ساخت اولین کمپر تمام الکتریکی 4WD را در استرالیا را اعلام کرد.

استرالیا چندین کمپر تمام برقی را راه اندازی کرده است، اما همه آنهایی که می دانیم قابل یدک کشی هستند و شامل کاروان ها و تریلرهای کمپینگی هستند که برای راه اندازی تجهیزات کمپینگ با بسته های باتری لیتیومی برجسته طراحی شده اند.

Retreat ERV اولین یدک‌کشی بود که سال‌ها پیش توجه ما را به خود جلب کرد و از آن زمان چندین مورد دیگر از شرکت‌هایی مانند Harvok و Condemine وجود داشته است.

برخلاف کمپرهای برقی قابل یدک‌کشی، کمپر Redsands/Roev  ما بدینوسیله نام “Red Roever” را برای آن پیشنهاد می کنیم، با نیروی محرکه الکتریکی خود به کمپ رفت و آمد می‌کند. علاوه بر هایلوکس برقی، تجهیزات جدید کمپینگ بر پایه پیکاپ فورد رنجر الکتریکی نیز ساخته خواهد شد. هایلوکس و رنجر دو پیکاپ پرفروش استرالیایی.

هنوز جزئیات دقیقی در مورد پیکاپ کمپر الکتریکی RedSands وجود ندارد. شرکت اجاره کمپر4WD  توضیح می‌دهد که داده‌ها و مشخصات ناوگان هایلوکس موجود خود را به زودی ارائه خواهد داد، که به نوبه خود راه‌حلی برای برق‌رسانی داخلی این کمپر ایجاد خواهد کرد.

Roev در حال حاضر دو بسته مختلف الکتریکی هایلوکس و رنجر را به مشتریان ناوگان ارائه می دهد. بسته باتری 64 کیلووات ساعتی با برد حداکثر 149 مایل (240 کیلومتر) و بسته باتری 96 کیلووات ساعتی با برد حداکثر 223 مایل (360 کیلومتر). هر تبدیل همچنین شامل یک شارژر AC 11 کیلوواتی، قابلیت شارژ سریع 80 کیلوواتی CCS DC، ترمز احیاکننده، و خروجی های وسیله نقلیه برای نیرو دادن به ابزارها و سایر تجهیزات الکتریکی است.

در پایان، RedSands دو پیکاپ کمپر را به عنوان بخشی از خط استاندارد اجاره کمپر هایلوکس 4WD توربو دیزل خود ارائه می دهد. هر کامیون دارای طرح سایبان تخت روی چادر است که در استرالیا رایج است. مدل دو نفره دارای تک کابین یا دو کابین است و چادر سقفی دو خوابه روی سایبان دارد. در حالی که مدل پنج نفره دارای یک کابین دو نفره و دو چادر سقفی است که یکی روی کابین و دیگری روی سایبان قرار می گیرد.

هنوز مشخص نیست که RedSands این تنظیمات را برای پیکاپ های برقی تغییر دهد یا خیر، اما یک احتمال واضح این است که مخزن های LPG و همه تجهیزات گاز با معادل الکتریکی آن جایگزین شود. به عنوان مثال، اجاق گاز دوگانه سوز قابل حمل را می توان با یک اجاق گاز القایی جایگزین کرد.

RedSands به ارائه پیکاپ های کمپر هایلوکس با قابلیت فوق العاده افتخار می کند. کمپرهای هایلوکس توربو دیزلی با تجهیزاتی مانند سیستم تعلیق آفرود ارتقا یافته، لاستیک‌های زمینی سنگین، کمپرسور هوا، سپر آفرود، لوله تنفس و دو لاستیک زاپاس توانمند می شوند.

به عنوان بخشی از تلاش بیشتر خود برای برق رسانی، RedSands همچنین با اپراتور G’Day Group بر روی نصب زیرساخت های شارژ الکتریکی در چندین اردوگاه G’Day در استرالیای غربی کار می کند.

RedSands قصد دارد اولین کمپینگ های تمام الکتریکی 4WD خود را برای اجاره در جولای 2024 در دسترس داشته باشد. این شرکت قصد دارد از بازار الکتریکی سازی خودرو کمپر استرالیا پیشی بگیرد و تقاضای مشتریان اروپایی را که به رانندگی با وسایل نقلیه الکتریکی در زندگی روزمره عادت دارند و به دنبال گزینه های سفر با خودروهای الکتریکی هستند، برآورده کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.