ویژن پرو مهم‌ترین محصول سال آینده اپل شناخته شد

اپل ویژن پرو

اپل در حال ساخت هدست واقعیت افزوده اپل ویژن پرو است. به‌احتمال فراوان این هدست مهم‌ترین محصول سال آینده این غول فناوری آمریکایی خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، برنامه‌ریزی‌های اولیه برای عرضه اپل ویژن پرو از این قرار است که این هدست واقعیت ترکیبی در فوریه سال آینده ارسال خواهد شد. زنجیره تأمین شرکت به‌شدت مشغول حال کار است تا از هرگونه تأخیر در عرضه آن جلوگیری شود. مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر حوزه اپل، می‌گوید که اگر برنامه‌های فعلی حفظ شوند، می‌توان این دستگاه را از اواخر ژانویه در فروشگاه‌های منتخب اپل تهیه کرد.

این تحلیلگر علاوه‌بر پیش‌بینی‌های مربوط به عرضه محصول، اعلام کرده است که هدست واقعیت ترکیبی مهم‌ترین محصول اپل برای سال 2024 خواهد بود. مینگ‌چی کوئو معتقد است که عرضه انبوه اپل ویژن پرو طبق برنامه در هفته اول ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد.

مارک گورمن از بلومبرگ هم پیش‌بینی کرده است که اولین محموله این محصولات در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه روانه بازار خواهد شد. با این حال، با وجود 500هزار محموله کوچک تخمینی اپل ویژن پرو، مینگ‌چی کوئو معتقد است که این مهم‌ترین محصول این شرکت برای سال 2024 خواهد بود و تجربه کاربری مفید راه را برای آینده‌ای با واقعیت ترکیبی سالم هموار می‌کند.

با‌این‌حال، برآوردهای مینگ‌چی کوئو درباره عرضه اپل ویژن پرو نیمی از آن چیزی است که قبلاً گزارش شده بود. Jiemian در تحلیل خود بیان کرده است که این دستگاه در زمان عرضه حدود ۴۰۰هزار واحد را تحویل خواهد داد و تا پایان سال ۲۰۲۴ به یک‌میلیون واحد خواهد رسید.

احتمالاً قیمت سرسام‌آور ۳٬۴۹۹ دلاری به‌خاطر طرفداران بالای هدست واقعیت ترکیبی است و به‌نظر می‌رسد که این پیش‌بینی‌ها و این ارقام بیش‌از‌حد اغراق‌آمیز است و پیش‌بینی مینگ‌چی کوئو به‌مراتب معقولانه‌تر است؛ اگرچه این تحلیلگر در گذشته هم گاهی اوقات اشتباه کرده است.

نظر مثبت کاربران باید بازار این محصول را تقویت کند که این توضیحی برای این موضوع است که چرا اپل برخی از کارمندان خرده‌فروشی را برای گذراندن دوره آموزشی درباره هدست AR ممتاز انتخاب کرده است. انتظار می‌رود که جلسات آموزشی در ماه ژانویه آغاز شود و دو روز طول بکشد.

اپل کارمندان فروشگاه را برای نزدیک‌شدن به مشتریان آموزش می‌دهد، کارمندان باید از مشتریان درخواست کنند تا اپل ویژن پرو را روی سر خود امتحان کنند و در‌عین‌حال دستگاه را به‌درستی روی سر مشتریان قرار دهند تا از محتوایی با وضوح چشمگیر لذت ببرند.

درصد کمی از مشتریان تمایل دارند این دستگاه ۳٬۴۹۹ دلاری را امتحان کنند و اولین تأثیر مثبت می‌تواند فروشگاه را به خرده‌فروشی بالقوه تبدیل کند. اپل ویژن پرو فقط ازطریق سیستم قرار قبلی دردسترس خواهد بود و عرضه‌نشدن گسترده بدین‌معنی است که فقط مشتریان مستقر در ایالات متحده می‌توانند ابتدا سخت‌افزار را امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.