تیم استراتژیک استودیو Bungie به پلیاستیشن منتقل شده است تا بر توسعه فرنچایزهای دیگر این برند تمرکز کند، در حالی که آینده استودیو به عملکرد بازی Marathon بستگی دارد.
به گزارش تکناک و به نقل از وبسایت Tech4Gamers، استودیو Bungie، یکی از استودیوهای فرستپارتی پلیاستیشن، در این نسل موفق نشده است انتظارات را برآورده کند. بازی Destiny 2، که عنوانی لایو سرویس به حساب میآید، سالها است که بهروزرسانیها و بستههای الحاقی مداومی دریافت میکند، اما طرفداران دیگر از آن خسته شدهاند.
این استودیو، امسال بازی شوتر اول شخص جدید خود با نام Marathon را معرفی کرد. با وجود اینکه بازخوردهای اولیه از تست بازی مثبت بودهاند، اما جامعه بازیکنان همچنان نسبت به موفقیت آن تردید دارند.
اکنون، استودیو با کاهش نیرو مواجه شده است، چرا که یک تیم کامل از توسعهدهندگان Bungie به پروژههای دیگر پلیاستیشن منتقل شدهاند و تیم شراکت استراتژیک استودیو اکنون تحت نظر پلیاستیشن فعالیت خواهد کرد.
انتقال یک تیم کامل از توسعهدهندگان Bungie به پلیاستیشن، نشان میدهد که این استودیو در شرایط سختی قرار دارد. علاوه بر این، ممکن است پلیاستیشن عناوین زیادی در دست توسعه داشته باشد که به این توسعهدهندگان نیاز دارد.
طبق اعلام Joss Price، رهبر تیم شراکت استراتژیک Bungie در لینکدین، این تیم اکنون تحت بخش توسعه فرنچایزهای دیگر این برند فعالیت خواهد کرد. هدف این تیم «تبدیل آیپیهای گیمینگ پلیاستیشن به فرنچایزهای سرگرمی عظیم» است.
طرفداران این استودیو نگران هستند، چون اولین باری نیست که چنین بخش بزرگی از Bungie به پلیاستیشن منتقل یا به طور کامل اخراج میشود. به طور کلی، همه چیز برای استودیو Bungie به عملکرد Marathon بستگی دارد.
همچنین این استودیو به تازگی به دلیل استخدام طرفداران با دستمزد کمتر برای کار روی بازیهای خود، مورد انتقاد بیشتری قرار گرفته است.