کپکام اخیراً نشان تجاری جدیدی برای Dino Crisis ثبت کرده است که میتواند نشانهای از بازگشت این فرنچایز کلاسیک باشد.
به گزارش تکناک، کپکام در سالهای اخیر توانسته است با فرنچایزهای بزرگی همچون رزیدنت اویل و مانستر هانتر موفقیت چشمگیری کسب کند؛ اما یکی از مجموعههای محبوب این شرکت، Dino Crisis، سالهاست که با بیتوجهی روبهرو شده است. حالا به نظر میرسد که این وضعیت در حال تغییر است.
طبق گزارش Tech4Gamers، کپکام در ۴ مارس در ژاپن نشان تجاری جدیدی برای این فرنچایز ثبت کرده است. این اقدام باعث شده است تا بسیاری از طرفداران به بازگشت این فرنچایز امیدوار شوند.
Dino Crisis یکی از مجموعههای محبوب کپکام به شمار میرود که از زمان انتشار نسخه سوم آن در سال ۲۰۰۳ تاکنون، نسخه جدیدی دریافت نکرده است. بااینحال، شایعات درباره بازگشت این فرنچایز مدتهاست که در جریان است.

سال گذشته، کپکام در نظرسنجیای از طرفدارانش پرسید که کدام فرنچایز قدیمی خود را باید احیا کند و نتیجه نشان داد که Dino Crisis یکی از گزینههای پرطرفدار بود. همچنین، در یکی از مصاحبههای اخیر، این شرکت اشارههایی به احتمال بازگشت این سری کرده است.
اگر کپکام قصد داشته باشد این مجموعه را احیا کند، ساخت نسخه ریمیک (بازسازیشده) منطقیترین گزینه به نظر میرسد؛ بهویژه با توجه به موفقیتی که این شرکت با ریمیکهای رزیدنت اویل کسب کرده است.
باوجوداین، باید این موضوع را در نظر گرفت که ثبت نشان تجاری همیشه بهمعنی ساخت بازی جدید نیست و ممکن است این اقدام صرفاً برای حفظ مالکیت برند انجام شده باشد. بااینحال، طرفداران همچنان امیدوارند که کپکام Dino Crisis را پساز دو دهه غیبت، دوباره به میدان بازگرداند.