گوگل روی برچسب Interview برای نتایج جست‌وجو کار می‌کند

براساس تازه‌ترین اخبار، گوگل در حال آزمایش برچسب اختصاصی Interview برای نتایج خبری مرتبط با آن است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال آزمایش برچسب جدیدی برای مقالات خبری در نتایج جست‌وجوی خود است. برچسب مصاحبه یا Interview مقالاتی را تشخیص می‌دهد که بر‌اساس مصاحبه با کارشناسان یا افراد مشهور دیگر تهیه شده‌اند. ناگفته نماند که اهالی مانتین‌ویو در حال آزمایش ویژگی «جست‌وجوی ساده» نیز هستند.

MSPoweruser می‌نویسد که برچسب Interview در‌حال‌حاضر در کادر خبری برای متن (For Context) خبرها در حال آزمایش قرار دارد که زیر نتایج جست‌وجوی اصلی ظاهر می‌شود. این جعبه طراحی شده است تا به کاربران اطلاعات اضافی درباره‌ی مقاله‌ی خبری در حال مشاهده ارائه دهد.

گوگل هنوز زمان انتشار برچسب Interview برای همه‌ی کاربران را اعلام نکرده است؛ با‌این‌حال، این شرکت معمولاً قبل از انتشار گسترده، ویژگی‌های جدید را در Search آزمایش می‌کند.

مهم‌ترین مزیت این ویژگی آن است که برچسب Interview باعث بهبود تجربه‌ی جست‌وجو می‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا مقالاتی که بینش‌ها و دیدگاه‌های کارشناسان را به‌طور مستقیم ارائه می‌دهند، به‌راحتی پیدا کنند.

مصاحبه‌ها منبعی مهم از اطلاعات هستند که با ارائه‌ی زمینه و تحلیل عمیق درباره‌ی مسائل مختلف، به کاربران کمک می‌کنند تا درکی دقیق‌تر از موضوع پیدا کنند. با بررسی جزئیات و پیچیدگی‌های رویدادها، کاربران می‌توانند درکی دقیق‌تر از موضوع کسب کنند.

علاوه‌بر‌این، مصاحبه‌ها با متخصصان از زوایای مختلف می‌توانند کاربران را با دیدگاه‌ها و نگرش‌های متنوعی آشنا کنند و در‌نتیجه، تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و متعادل را آسان‌تر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.