مدیرعامل Take-Two اعلام کرد که تریلر دوم GTA 6 و دیگر محتواهای بازاریابی آن بهصورت هدفمند نزدیک به زمان عرضه منتشر خواهند شد.
به گزارش تکناک به نقل از وبسایت Tech4Gamers ، از زمان انتشار اولین تریلر رسمی GTA 6 در سال ۲۰۲۳، این بازی تقریباً از دید عموم ناپدید شده و باعث دلسردی بخشی از هواداران شده است. با اینکه شرکت Take-Two اخیراً تأیید کرده که عرضه این عنوان همچنان برای سال ۲۰۲۵ برنامهریزی شده، بسیاری از طرفداران مشتاق شنیدن خبری از تریلر دوم بازی هستند.
اکنون استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، در مصاحبهای با بلومبرگ به این مسئله پرداخته و توضیح داده که راکاستار قصد دارد با دوره بازاریابی کوتاهتر نسبت به بازیهای گذشته، روندی متفاوت را در پیش بگیرد.
زلنیک در پاسخ به این سوال که چرا راکاستار اینچنین ساکت مانده، بیان کرد که باید بین ایجاد هیجان و برآوردهنشدن انتظارات تعادل برقرار کرد تا موفقیت حداکثری حاصل شود. او گفت: «ما دریافتیم که بهتر است محتواهای بازاریابی را در نزدیکی زمان عرضه ارائه کنیم تا بتوانیم هیجان واقعی ایجاد کنیم.»

این رویکرد به معنی آن است که برخلاف بازیهای قبلی، تریلر دوم GTA 6 احتمالاً در فاصلهای نزدیکتر به تاریخ عرضه منتشر خواهد شد. راکاستار پیش از این نیز مدت طولانیای را در سکوت سپری کرده، بهطوری که در طول سال ۲۰۲۴ عملاً هیچ چیز جدیدی از بازی منتشر نشد.
نکته قابل توجه این است که نهتنها طرفداران بلکه بسیاری از شرکتهای بازیسازی بزرگ هم چشمانتظار مشخص شدن تاریخ عرضه GTA 6 هستند تا بتوانند برنامهریزی دقیقی برای عرضه عناوین خود انجام دهند. به همین دلیل، اعلام تاریخ نهایی عرضه GTA 6، تاثیری قابل توجه بر صنعت بازی خواهد داشت.