قابلیت ایجاد تم چت با هوش مصنوعی به اینستاگرام می‌آید

اینستاگرام

اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد تا با کمک هوش مصنوعی، بتوانند تم مدنظرشان در چت‌ را ایجاد کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام در حال کار روی قابلیت ایجاد تم چت با هوش مصنوعی و دسترسی زودهنگام کاربران به ویژگی‌های جدید است. این خبر را الساندرو پالوزی اعلام کرده است که سابقه‌ی درخشانی در افشای ویژگی‌های منتشرنشده‌ی اینستاگرام دارد. به‌نقل از نئووین، الساندرو پالوزی اسکرین‌شاتی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده است که نشان می‌دهد اینستاگرام قصد دارد گزینه‌ی «ایجاد تم چت با هوش مصنوعی» را معرفی کند که به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی مولد‌، تم‌های چت شخصی‌سازی‌شده بسازند.

با این قابلیت، اینستاگرام در مسیری مشابه با پلتفرم واتساپ قرار می‌گیرد که آن هم روی ویژگی جدیدی برای تم‌های چت کار می‌کند.

تم اینستاگرام

در نسخه‌ی فعلی اینستاگرام، شما می‌توانید از بین مجموعه‌ای از تم‌های چت ازجمله رنگ‌ها و گرادیان‌ها و تم‌های ویژه‌ی مرتبط با بازی‌ها و هنرمندها و فیلم‌های محبوب، یکی را انتخاب کنید. برای تغییر تم در اندروید یا iOS، به صندوق پیام‌های مستقیم اینستاگرام خود بروید، چتی را باز کنید، روی نام چت در بالا ضربه بزنید و سپس گزینه «تم‌ها» را انتخاب کنید. در این بخش، می‌توانید تم‌هایی براساس ماین‌کرفت، «جنگ ستارگان»، «فوتبال» و «بیسبال» پیدا کنید.

شما می‌توانید برای مکالمات مختلف در پیام‌های مستقیم اینستاگرام، تم‌های متفاوتی انتخاب کنید. تفاوت مهم مشهود در تصویر این است که رابط کاربری منتشرنشده، گزینه‌های تم را به‌صورت تصاویر کوچک (Thumbnail) نشان می‌دهد؛ در‌حالی‌که در نسخه‌ی فعلی اینستاگرام این گزینه‌ها به‌صورت فهرست نمایش داده می‌شوند.

تم اینستاگرام 2

علاوه‌براین در به‌روزرسانی‌های آینده، امتحان‌کردن ویژگی‌های منتشرنشده در اینستاگرام ممکن است آسان‌تر شود. اسکرین‌شاتی که پالوزی به‌اشتراک گذاشته است، گزینه‌ای به نام «دسترسی زودهنگام به ویژگی‌ها» را در صفحه‌ی تنظیمات و فعالیت در اینستاگرام نشان می‌دهد.

در‌حال‌حاضر، اینستاگرام برای مطلع‌کردن کاربران از ویژگی‌های در حال توسعه، بر آزمایش‌های محدود و انتشار اطلاعیه‌های عمومی تکیه می‌کند. اینکه این ویژگی جدید چه سودی به‌همراه خواهد داشت، هنوز مشخص نیست.

پوسته چت اینستاگرام

در مقام مقایسه، پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و گوگل برنامه‌های اختصاصی به نام «آزمایش‌های یوتیوب» و «آزمایش جست‌وجوی گوگل» دارند تا به کاربران امکان دهند که طعم ویژگی‌های منتشرنشده و آزمایشی را بچشند؛ ویژگی‌هایی که ممکن است هرگز به‌طور کامل دردسترس قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.