سازنده Lost Soul Aside اعتراف کرده که در ابتدای کار، به دلیل کمبود تجربه در توسعه بازی، تیمش با روحیه پایینی مواجه بود؛ اما پس از حمایت پلیاستیشن، مسیر پروژه تغییر کرد.
به گزارش تکناک به نقل از Tech4Gamers بازی اکشن-RPG مورد انتظار پلیاستیشن، Lost Soul Aside، قرار است امسال منتشر شود. گیمپلی و نمایشهای اولیه آن بسیار چشمگیر بودهاند، اما سازندگان بازی اعتراف کردهاند که در ابتدا شرایط چندان خوب پیش نمیرفت و اشتباهات زیادی مرتکب شده بودند.
در مصاحبهای جدید، خالق بازی فاش کرد که تیمش در ابتدا به دلیل کمبود تجربه در توسعه بازیهای کامل، روحیه پایینی داشت. اما پس از اینکه پلیاستیشن از این پروژه حمایت کرد، مسیر توسعه تغییر کرد.

بازی Lost Soul Aside در جریان رویداد اخیر State of Play یکی از معدود عناوینی بود که نظر بسیاری از طرفداران را جلب کرد. بسیاری این بازی را به دلیل مبارزات الهامگرفته از Devil May Cry تحسین کردهاند. در گفتوگو با جولیان چیزه، خالق بازی توضیح داد که با وجود اشتباهات اولیه و کمبود تجربه، تیمش توانست با حمایت پلیاستیشن پیشرفت کند.
Lost Soul Aside قرار است برای PS5 Pro بهینهسازی شود و تجربهای با رزولوشن ۴K و نرخ فریم بالاتر ارائه دهد. داستان و اکتشاف دو عنصر کلیدی این بازی خواهند بود. با این حال، مانند بسیاری از عناوین پلیاستیشن، این بازی نیز با محدودیتهای منطقهای PSN مواجه خواهد بود.
Lost Soul Aside در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۵ برای PS5 و PC از طریق استیم منتشر خواهد شد. این پروژه در ابتدا تنها توسط یانگ بینگ ساخته شده بود، اما پس از حمایت پلیاستیشن و پیوستن به برنامه China Hero Project، تیمی مجزا برای توسعه آن شکل گرفت.