اسپاتیفای اعلام کرد در حال راهاندازی یک Merch Hub است که بر اساس عادات گوش دادن شما، توصیههای شخصیسازی شده درباره محصولات مرتبط را ارائه میدهد.
به گزارش تکناک، قبلاً، شما میتوانستید آثار تولیدی هنرمندان را از پروفایلهای آنها، صفحه پخش و صفحههای انتشار خریداری کنید. اکنون، شما میتوانید به همه محصولات تولیدی هنرمندان در یک مکان اختصاصی دسترسی پیدا کنید.
با ورود به این مرکز، شما میتوانید آثار را مرور کرده و بر روی آنها کلیک کنید تا بیشتر درباره آنها بدانید. اگر آماده خرید هستید، میتوانید از طریق فروشگاه اسپاتیفای خرید را انجام دهید.
هدر الیس ، مدیر بازاریابی محصول در حوزه درآمدزایی طرفداران در اسپاتیفای در یک بیانیه ایمیلی گفت: “مرکز محصولات تولیدی جدید در اسپاتیفای، اولین تجربه خرید محصولات است که به طور ویژه بر اساس عادات گوش دادن و علاقهمندیهای هر فرد سفارشی شده است. اسپاتیفای توصیههای شخصیشده را برای شما، بهویژه، به تجربه مرکز تجاریتان میکشد، بنابراین پیشنهادات هنرمندان مورد علاقهتان شما را پیدا میکند نه برعکس.”
در یک نوشته وبلاگی، اسپاتیفای میگوید که ارتباط بین گوشدهندگان با راههای حمایت از هنرمندان، کلیدی برای عملی کردن “ماموریت اسپاتیفای برای امکان زندگی برای هنرمندان از طریق هنرشان” است.
همچنین این شرکت به این نکته اشاره میکند که پس از نمایش نتایج Spotify Wrapped خود، کاربران در سال گذشته بالاترین فروش محصولات تولیدی را تجربه کردند. انتظار میرود Spotify Wrapped امسال در آخرین هفته نوامبر منتشر شود.
برای دسترسی به مرکز محصولات جدید، شما باید عبارت “Merch” را جستجو کنید یا به تایل Merch در صفحه مرور بروید.
این اعلان امروز در حالی صورت گرفته است که Spotify (Swedish audio streaming service) در حال آمادهسازی برای راهاندازی یک سطح اشتراکی “Superpremium” با هزینه ۱۹.۹۹ دلار در ماه است که در آن لیستهای پخش هوشمند، ابزارهای پیشرفته میکس و مونتاژ، ساعتهای اضافی برای گوش دادن به کتابهای صوتی و یک پیشنهاد شخصی با نام “Your Sound Capsule” ارائه میشود. انتظار میرود این سطح اشتراک به کاربران اجازه دهد محتوای کتابخانه خود را بر اساس خلق و خو، فعالیت یا ژانر فیلتر کنند.
انتظار می رود اسپاتیفای نتایج درآمد Q3 خود را در 24 اکتبر منتشر کند.