اپلیکیشن فروشگاه نینتندو هماکنون روی اپاستور و گوگلپلی در دسترس است و پلی میان کنسول و حساب کاربری و فروشگاه رسمی نینتندو ایجاد میکند.
به گزارش تکناک، شرکت نینتندو امروز با انتشار اپلیکیشن رسمی «فروشگاه نینتندو» (Nintendo Store) روی اپ استور و گوگل پلی، گام مهمی برای یکپارچهسازی اکوسیستم خود برداشت. این اپلیکیشن بهعنوان مرکزی جامع برای طرفداران طراحی شده است و به آنان اجازه میدهد تا به محصولات و اخبار و خدمات نینتندو با گوشیهای تلفنهمراه بهراحتی دسترسی داشته باشند. یکی از کاربردهای اصلی این اپلیکیشن، فراهمکردن تجربه خرید یکپارچه ازطریق فروشگاه My Nintendo است. کاربران بهسادگی میتوانند مجموعهای گسترده از محصولات را تهیه کنند؛ ازجمله:
- کنسولهای نینتندو سوییچ و نینتندو سوییچ ۲
- لوازم جانبی رسمی
- بازیهای فیزیکی و دیجیتال
- کالاها و محصولات جانبی برند نینتندو
علاوهبر این، اپلیکیشن بهعنوان منبع خبری عمل و کاربران را از تازهترین رویدادها و تخفیفها و اطلاعیههای مهم مطلع میکند. قابلیت ویژه «اعلانهای لحظهای» (Push Notifications) به کاربران امکان میدهد که بهمحض تخفیفخوردن محصولات موجود در «لیست علاقهمندیها» (Wishlist) از آن باخبر شوند.

wccftech مینویسد که با ورود به حساب کاربری نینتندو، این اپلیکیشن به ابزاری شخصی برای هر بازیکن تبدیل میشود. کاربران میتوانند فعالیت و تاریخچه بازیهای خود را روی کنسولهای نینتندو سوییچ و سوییچ ۲ مشاهده کنند.
نکته جالب پشتیبانی از کنسولهای قدیمیتر است. کاربرانی که کنسولهای Nintendo 3DS یا Wii U داشتهاند، با اتصال شناسه شبکه نینتندو (NNID) خود به حساب کاربری جدید، میتوانند به سوابق بازی خود (ثبتشده تا قبل از فوریه ۲۰۲۰) دسترسی پیدا کنند. همچنین، قابلیت ثبت حضور (Check-in) در فروشگاهها و رویدادهای رسمی نینتندو ازطریق این اپلیکیشن فراهم شده است که به طرفداران امکان کسب جوایز ویژه را میدهد.
همزمان با انتشار این اپلیکیشن، اخبار درخشانی از عملکرد کنسول جدید نینتندو به گوش میرسد. نینتندو سوییچ ۲ توانسته است تنها در چهار ماه پساز عرضه، با فروش ۱۰/۳۶ میلیون دستگاه، تمام پیشبینیها را پشتسر بگذارد. این شرکت ژاپنی اکنون پیشبینی میکند که تا پایان سال مالی جاری (مارس ۲۰۲۶)، فروش این کنسول به ۱۹ میلیون دستگاه خواهد رسید.

















