سامسونگ عرضه گلکسی بادز پرو ۳ را به‌اجبار متوقف کرد

سامسونگ عرضه گلکسی بادز پرو ۳ را به‌اجبار متوقف کرد

به‌دنبال دریافت گزارش‌های مرتبط با نواقص کلی و جدا‌شدن آسان گلکسی بادز پرو ۳ از گوش، سامسونگ عرضه‌ی این هدفون‌ها را متوقف کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، با وجود عرضه‌ی اخیر محصولات جدید سامسونگ، غول فناوری کره‌ای به‌دلیل مشکلات کنترل کیفیت، ارسال گلکسی بادز پرو ۳ را موقتاً متوقف کرده است. اگرچه گلکسی بادز پرو ۳ ازنظر طراحی یکی از محصولات منحصر‌به‌فرد سامسونگ به‌شمار می‌رود، شباهت‌هایی به ایرپادزهای پرو دیگر دارد. درهر‌صورت، این محصول با ظاهری جدید و برخی بهبودها درمقایسه‌با نسل قبلی ایربادزهای سامسونگ عرضه شده است.

گلکسی بادز پرو ۳

سامسونگ در بیانیه‌ای به وب‌سایت اندروید اتوریتی اعلام کرد که گزارش‌هایی درباره‌ی مشکلات کنترل کیفیت در مدل‌های اولیه تولید گلکسی بادز پرو ۳ دریافت کرده است. این مشکلات شامل نواقص کلی و جداشدن آسان ایربادها از گوش است.

در این بیانیه آمده است:

بدین‌وسیله بابت هرگونه مشکل کیفیتی که ممکن است با برخی از محصولات خریده‌شده در دوره‌ی پیش‌فروش تجربه کرده باشید، عمیقاً عذرخواهی می‌کنیم.

درصورت بروز هرگونه مشکل با محصول خریده‌شده، می‌توانید برای دریافت اقدامات مناسب از‌جمله تعویض یا استرداد وجه به نزدیک‌ترین مرکز خدمات (Samsung Service Centre) مراجعه کنید.

به‌منظور جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، نهایت تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا پیش از عرضه‌ی رسمی، تمامی فرایندها را به‌طور کامل بررسی کنیم.

گلکسی بادز پرو ۳

9to5google می‌نویسد که درحال‌حاضر، سامسونگ تحویل تمام محموله‌های گلکسی بادز پرو ۳ را به حالت تعلیق درآورده و به مشتریان اطلاع داده است که ارسال آن‌ها کمی به تأخیر خواهد افتاد. همچنین، به این دسته از کاربران امکان داده شده است تا در‌صورت تمایل سفارش خود را لغو کنند.

به‌نظر می‌رسد مشکلات کنترل کیفیت فراتر از جداشدن آسان ایربادها از گوش باشد؛ هرچند سامسونگ در‌این‌باره به‌طور خاص توضیحی نداده است. این مشکلات می‌توانند شامل کیس شارژ و باتری یا حتی نوار LED جدیدی باشد که در کناره‌ی ایرباد تعبیه شده است.

اگر مسئله فقط به سری‌های گوشی (Ear Tips) محدود می‌شد، سامسونگ احتمالاً می‌توانست به‌سرعت نسخه‌های جدیدی تولید یا حتی ایربادهای جدیدی را برای کاربران ارسال کند؛ اما تأخیر در کل سفارش ممکن است نشان‌دهنده‌ی وجود مشکلی جدی‌تر باشد.

گلکسی بادز پرو ۳

تأخیر در ارسال محصولی پیش‌خرید‌شده مانند گلکسی بادز پرو ۳ برای کاربرانی که چندین دستگاه را به‌صورت پیش‌خرید سفارش داده‌اند، تجربه‌ی خوشایندی نخواهد بود. وب‌سایت سامسونگ تاریخ عرضه‌ی این محصول را به‌صورت جداگانه از سایر محصولات جدید این شرکت، به ۲۸ آگوست (۷ شهریور) موکول کرده است.

این نوشته در گجت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram