برنامه Galaxy AI پس از سال 2025 پولی می‌شود

Galaxy AI

مدیر ارشد سامسونگ، سکوت خود را درباره برنامه‌های شرکت برای Galaxy AI شکست. وی می‌گوید که Galaxy AI قرار است بعد از سال 2025 پولی شود.

به‌گزارش تک‌ناک، تی ام رو در مصاحبه با نشریه ET Telecom تأیید کرد که آنچه درباره Galaxy AI می‌دانستیم، درست است. این موضوع زمانی فاش شد که سری گلکسی S24 چند هفته پیش به بازار عرضه شد.

تی ام رو گفت که با وجود منابع مالی هنگفتی که روی توسعه Galaxy AI سرمایه‌گذاری شده است، ویژگی‌های هوش مصنوعی تا سال 2025 برای مشتریان رایگان باقی خواهد ماند.

دراین‌بین، سؤالی ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است: پس از سال 2025 وقتی Galaxy AI پولی شود، چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد؟ به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز برنامه‌ای برای آن ندارد.

رو به این نشریه گفت که شرکت تاکنون درباره آینده مالی Galaxy AI پس از سال 2025 تصمیمی نگرفته است. با‌این‌حال، او به برنامه‌هایی برای معرفی ویژگی‌های قدرتمندتر هوش مصنوعی در آینده برای مشترکان پولی اشاره کرد. او می‌گوید:

با‌توجه‌به تحلیل‌های ما، نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی موبایل وجود دارد؛ بنابراین، مشتریانی وجود خواهند داشت که از ویژگی‌های هوش مصنوعی رایگان راضی هستند. بااین‌حال، ممکن است مشتریانی نیز وجود داشته باشند که بخواهند قابلیت‌های بسیار قدرتمندتر هوش مصنوعی را داشته باشند و حتی برای آن‌ها هزینه بپردازند. بنابراین، در تصمیم‌گیری‌های آینده، همه این عوامل را در نظر می‌گیریم.

شرکت سامسونگ بیش از یک سال فرصت دارد تا تصمیم نهایی خود را بگیرد؛ بنابراین، مطمئناً به‌محض اینکه چیزی برای به‌اشتراک‌گذاشتن داشته باشد، به‌روزرسانی جدیدی منتشر خواهد کرد. Android Authority پیش‌از‌این با سامسونگ درباره آینده Galaxy AI تماس گرفته بود؛ غول فناوری کره‌ای به این تماس پاسخی نداده است.

رو تصویری خوشبینانه برای Galaxy AI در ماه‌های آینده ترسیم کرد. او گفت که این شرکت قصد دارد فناوری Galaxy AI را تا پایان امسال به بیش از 100 میلیون دستگاه در سراسر جهان عرضه کند.

سامسونگ قبلاً تأیید کرده بود که Galaxy AI در اوایل سال 2024 دردسترس تعدادی از پرچم‌داران قدیمی گلکسی، از‌جمله سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE و گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 و نیز سری گلکسی Tab S9 قرار خواهد گرفت.

همچنین، حدس می‌زنیم که گلکسی Z Fold 6 و Flip 6 آینده شامل ویژگی‌های Galaxy AI خواهند بود. همه این دستگاه‌ها به‌طور مشترک ممکن است به سامسونگ در رسیدن به هدف 100 میلیونی خود برای راه‌اندازی Galaxy AI کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.