برنامه تعمیرات خودکار سامسونگ به کشورهای بیشتری گسترش یافته است و اکنون شامل تلفنهای تاشو نیز میشود.
بهگزارش تکناک، سامسونگ برنامه تعمیرات خودکار خود را گسترش داده است تا ازاینپس از دستگاههای گلکسی بیشتری، ازجمله تلفنهای تاشو، پشتیبانی کند. بهعبارتدیگر، کاربران خواهند توانست قطعات اصلی سامسونگ را برای Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 و سایر دستگاههای پشتیبانیشده تهیه کنند.
نئووین گزارش میدهد که برنامه تعمیرات خودکار سال گذشته در ایالات متحده معرفی شد و سپس به کرهجنوبی، برزیل، مکزیک و برخی از کشورهای اروپایی گسترش یافت. اکنون، سامسونگ این برنامه را به ۳۰ کشور دیگر در اروپا، ازجمله دانمارک، یونان، مجارستان و پرتغال میآورد.
این برنامه برای علاقهمندان به DIY و کاربران دارای دانش فنی طراحی شده است که میخواهند وظیفه تعمیر دستگاه گلکسی شکسته خود را خودشان برعهده بگیرند. آنان میتوانند قطعاتی را برای جایگزینی صفحهنمایش، شیشه پشتی، پورت شارژ، بلندگو، محفظه سیمکارت، کلیدهای فیزیکی و… پیدا کنند.
علاوهبر ارائه قطعات OEM ازطریق شرکایی مانند iFixit، سامسونگ راهنماییهای مرحلهبهمرحله را برای انجام فرایندهای تعمیر ارائه میدهد. این شرکت اعلام کرده است که در این ماه مجموعههای جدیدی را اضافه خواهد کرد؛ ازجمله مجموعه گلکسی اس ۲۳ و مجموعه تب اس ۹ و مجموعه گلکسی بوک ۲ پرو.
سامسونگ در وبسایتش اعلام کرده است:
بهعنوان بخشی از تعهد به تقویت امکانات تعمیر در جامعه گلکسی، کاربران خواهند توانست تمام ابزارهای تعمیر را نگه دارند. این روشی آسان و بدون دردسر برای تعمیر دستگاههای گلکسی خود در هر زمان است.
اقدام به تعمیر خودکار میتواند به کاربران کمک کند تا عمر دستگاههای خود را افزایش دهند و هزینه کمتری نیز بپردازند. آنان به وابستگی به مراکز خدمات مجاز شرکت برای تعمیر دستگاه خود نیازی ندارند. بااینحال، به کاربران توصیه میشود با احتیاط عمل کنند؛ زیرا بیدقتی در تعمیرات ممکن است باعث آسیب به دستگاه شود.
این برنامه گارانتی محدود ۹۰ روزه از تاریخ تحویل برای قطعات اصلی ارسالشده را پوشش میدهد. در صفحه پرسشهای متداول، شرکت توضیح داده است:
گارانتی محدود سامسونگ بهواسطه تعمیر خودکار تحتتأثیر قرار نمیگیرد. بااینحال، اگر تلاش برای تعمیر خودکار دلیل آسیب باشد، تعمیرات بعدی احتمالاً زیر پوشش گارانتی قرار نخواهد گرفت.