اینستاگرام روز چهارشنبه ابزارهای شفاف سازی جدیدی را معرفی کرد که به شما نشان می دهد آیا محتوای شما به سایر کاربران توصیه می شود یا خیر.shadow-ban
به گزارش تکناک، در این ابزار اینستاگرام به کاربران حرفهای نمونههایی از محتوای آنها را نشان میدهد که با دستورالعملهای برنامه مغایرت دارد.
بخش وضعیت حساب برنامه اکنون به کاربرانی که حسابهای حرفهای دارند اجازه میدهد بدانند که آیا عکسها و کلیپهای ویدیویی آنها واجد شرایط اشتراکگذاری در Reels، Explore و Feed Recommendations هستند یا خیر.
اگر اینطور نیست،کاربران میتوانند نمونههایی از محتوا را ببینند که با دستورالعملهای توصیههای اینستاگرام مغایرت داشته و تصمیم بگیرند که آیا محتوای خود را ویرایش کنند یا خیر.
بر اساس یک پست جدید به روز شده در وبلاگ اینستاگرام، این گزینه همچنین امکانی برای درخواست تجدید نظر در مورد یک تصمیم ارائه می دهد تا تیم بررسی اینستاگرام بتواند در سریع ترین زمان ممکن نگاهی دیگر به محتوا و پروفایل بیندازد.
این شرکت در این پست میگوید: توصیه محتوای شما به کاربران توسط اینستاگرام برای بسیاری از سازندگان محتوا ، راهی عالی برای دستیابی به طرفداران جدید و افزایش مخاطبان شما است. به همین دلیل برای ما مهم است که سازندگان دستورالعمل های ما را درک کنند و بتوانند بدانند که محتوایی که پست کرده اند یا در پروفایل خود دارند ممکن است بر دسترسی غیر دنبال کنندگان به محتوای آنها تأثیر بگذارد.
به گزارش Engadget، اینستاگرام در حال کار بر روی گسترش این ابزار است تا به سازندگان محتوا اطلاع دهد که آیا در سطحی دقیقتر ، مانند نوار جستجو یا «حسابهای پیشنهادی»shadow-ban شده اند یا نه.
رئیس اینستاگرام در پست وبلاگ و در یک توییت ویدیویی استفاده از اصطلاح ” shadow-ban ” اجتناب میکند، اما به نظر میرسد که منظور او از این پست ها همین است. shadow-ban بر خلاف ممنوعیت سنتی، زمانی که کاربر نمی تواند پست بگذارد، به این معنی است که محتوای آن توسط افراد غیر دنبال کننده دیده نمی شود.