آرشیو استیوجابز آنلاین راه اندازی شد

استیو جابز با اولین سیستم اپل

دوستان و خانواده استیو جابز، بنیانگذار اپل، آرشیو استیو جابز را راه اندازی کرده اند و علاقمندان می توانند از آن در این آدرس دیدن کنند.

به گزارش تک ناک، در حال حاضر، سایت ساده است. در بالا، ایمیلی شاعرانه وجود دارد که جابز در مورد تحسینش از انسانیت برای خود ارسال کرده است.
با اسکرول کردن به پایین، نقل قول های قابل توجهی از جابز، از جمله برخی از سخنرانی معروف او در سال 2005 در استنفورد، آشکار می شود. در پایان، یک توضیح کوتاه «درباره ما» برای آرشیو وجود دارد. کلیپ‌های ویدیویی و صوتی جابز در ادامه قرار دارند.
در این سایت آمده است: «با احترام به گذشته و هیجان برای آینده، آرشیو استیو جابز ابزارها و فرصت‌هایی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند با هم همکاری کنند». ما در حال ایجاد برنامه‌ها، کمک‌های مالی، مجموعه‌ها و مشارکت‌هایی هستیم که ارزش‌های استیو را منعکس می‌کند و حس امکان‌پذیری او را به پیش می‌برد.» یک بیانیه مطبوعاتی همچنین می گوید که این آرشیو “به عنوان یک مخزن از مطالب تاریخی مربوط به استیو جابز عمل می کند، که برخی از آنها قبلا هرگز در جایی منتشر نشده اند.” اطلاعیه های بیشتر در مورد پیشنهادات و پروژه های بعدی در ماه های آینده اعلام خواهد شد.
این آرشیو توسط لورن پاول جابز، همسر استیو جابز، در کنفرانس Vox Media’s Code در روز چهارشنبه معرفی شد. او گفت: «، آرشیو بسیار بیشتر درباره ایده های استوی جابزاست.
به گفته پاول جابز، این آرشیو ریشه در این ایده دیرینه استیو دارد که وقتی فهمیدید، خارج از طبیعت، هر چیزی که در جهان ساخته شده و تمام سیستم هایی که زندگی ما را بر روی این سیاره حکمرانی می کند توسط انسان های دیگر ساخته و طراحی شده اند. . وقتی آن بینش را داشتید، می فهمید که شما به عنوان یک انسان می توانید آن را تغییر دهید، می توانید آن را برانگیخته کنید، شاید بتوانید آن را بازبینی کنید و آن را گسترش دهید. پیشرفت بشر این گونه اتفاق می افتد.

digikala
digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.