مدل‌های آیفون 14 با نسخه قبلی iOS 16 عرضه می‌شوند

مدل‌های آیفون 14 با نسخه قبلی iOS 16 عرضه می‌شوند

اپل روز دوشنبه iOS 16 را پس از ماه ها آزمایش بتا برای همه کاربران منتشر کرد اما ظاهرا قرار است مدل های آیفون 14 نیز با همان نسخه قبلی iOS 16 عرضه شوند.

به گزارش تک ناک، بیلدی که این هفته برای عموم منتشر شد همان چیزی است که یک هفته پیش به عنوان Release Candidate (RC) در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت. با این حال، طبق یک گزارش جدید، مدل‌های آیفون 14 با نسخه قبلی iOS 16 عرضه می‌شوند.

آپدیت روز اول برای آیفون 14
همانطور که توسط AppleSWUpdates در توییتر اشاره شده است، آیفون 14 و آیفون 14 پرو با بیلد iOS 16 پیش از بیلد رسمی منتشر شده در روز دوشنبه عرضه خواهند شد. البته، هنگامی که کاربران برای اولین بار آیفون جدید را راه اندازی کنند، سیستم از کاربران می خواهد که آخرین بیلد iOS 16 (20A362) را نصب کنند.

با توجه به یادداشت‌هایی که مخصوص مدل‌های آیفون 14 نوشته شده است، نسخه رسمی iOS 16 باگی را برطرف می‌کند که ممکن است باعث شود برخی از عکس‌ها هنگام بزرگ‌نمایی در جهت افقی کمی تار به نظر برسند. AppleSWUpdates فاش کرده است که مدل‌های سلولی اپل واچ سری 8 نیز در روز اول استفاده به به‌روزرسانی نرم‌افزاری نیاز خواهند داشت.

این اولین بار نیست که اپل یک دستگاه جدید با ساختاری متفاوت از آنچه که برای عموم عرضه شده بود، عرضه می کند. این به این دلیل است که شرکت باید هفته‌ها قبل از عرضه رسمی همه چیز را آماده کند، زیرا سیستم عامل جدید باید قبل از خروج از کارخانه روی دستگاه‌های جدید نصب شده باشد.

اکثر اجزای نسخه نهایی iOS 16.0 بین 6 تا 9 آگوست کامپایل شده است. از سوی دیگر، سیستم عامل برای مدل های آیفون 14، چند روز بعد در 18 آگوست کامپایل شده است.
اولین سفارشات برای آیفون 14 و اپل واچ سری 8 قرار است در روز جمعه 16 سپتامبر وارد شود. هنگامی که یکی از دستگاه های جدید را در دست گرفتید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به منوی به روزرسانی نرم افزار بروید نسخه قبلی iOS 16  یا watchOS را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.