با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید

 اولین خودرو شاسی بلند فراری  با نام پوروسانگو (Purosangue ) در روز سه شنبه  رسما معرفی شد.

به گزارش تک ناک، فراری می گوید این خودرو با موتور V12 و قدرت 715 اسب بخار آن را تنها در 3.3 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رساند.
پورو سانگو دارای درهای لولای عقب منحصر به فرد و چهار صندلی است. فراری (Ferrari S.p.A : Italian automotive brand manufacturing; subsidiary of Ferrari N.V) به‌خاطر خودروهای اسپورت عجیب و غریبش معروف است. اما آخرین مدل آن این قالب را رد می کند.

با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید
قیمت این خودروی چهار نفره در ایتالیا از 390 هزار یورو آغاز خواهد شد، اما هنوز قیمت خودرو شاسی بلند فراری در ایالات متحده را اعلام نکرده است. پورو سانگو همچنین اولین خودروی چهار در فراری است که تاکنون فروخته است.

 

با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید
فراری البته با این محصول پا جای پای دیگر برندهای خودروهای اسپرت رده بالا مانند لامبورگینی گذاشته است. خودروی شاسی بلند URUS از زمان عرضه در سال 2018 تاکنون محبوب‌ترین مدل لامبورگینی شده است.

digikala

این شرکت اصرار دارد که پورو سانگو چیزی از سوپراسپرت های قبلی فراری کمتر ندارد، حتی تا آنجا پیش رفت که آن را “اصیل” نامید. فراری حتی آن را یک SUV نمی نامد، بلکه از آن به عنوان “خودروی همه کاره ای که راحتی بی نظیر را با عملکرد و لذت رانندگی فراری ترکیب می کند” یاد می کند. به اعتبار فراری، Purosangue مطمئناً شبیه هیچ چیز دیگری در جاده نیست.
پورو سانگو با قسمت جلویی نوک تیز و کشیده و یک دریچه در عقب، شبیه ترکیبی بین یک خودروی اسپرت و یک SUV کوچک است. مانند همتایان متعارف فراری پورو سانگو از یک موتور بزرگ قدرت زیادی دریافت می کند.

با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید
بر اساس برآوردهای فراری، موتور 6.2 لیتری V12 آن باید 715 اسب بخار قدرت و 528 پوند فوت گشتاور تولید کند.

با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید
فراری می‌گوید این خودرو در عرض 3.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و آن را در میان سریع‌ترین SUVهای بازار قرار می‌دهد.

طبق گفته فراری، این خودرو در عرض 10.6 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن به 310 کیلومتر در ساعت می رسد.
پورو سانگو با سیستم چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد تا قابلیت بیشتری را به ارمغان بیاورد. این خودرو به صورت استاندارد دارای سقف فیبر کربنی است که فراری می‌گوید وزن کلی خودرو را کاهش می‌دهد و مرکز ثقل خودرو را پایین می‌آورد و به دینامیک رانندگی کمک می‌کند.

با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید
این برند درب‌های لولایی عقب منحصربه‌فردی را اضافه کرده است که به مسافران کمک می‌کند راحت‌تر به صندلی‌های عقب رفته و از آن خارج شوند.

با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید
این به اصطلاح “درهای خوشامدگویی” همچنین به فراری اجازه می دهد تا Purosangue را تا حد ممکن جمع و جور نگه دارد.
داشبورد تقریباً متقارن است و دارای یک صفحه نمایش 10.2 اینچی در جلوی سرنشین است. صفحه نمایش مشابهی در پشت فرمان وجود دارد که اطلاعات مهم رانندگی را نشان می دهد، اما عجیب است که هیچ صفحه لمسی مرکزی وجود ندارد.با مشخصات فنی اولین خودرو شاسی بلند فراری آشنا شوید
در عقب، Purosangue بیشترین فضای ذخیره سازی را در بین فراری های تاریخ ارائه می دهد، که چندان تعجب آور نیست.

می توانید از داخل آن بروید و چهار صندلی با قابلیت تنظیم مستقل با عملکرد گرمایش پیدا خواهید کرد که اولین مورد در خودروهای فراری است.

همچنین در جلو، صندلی راننده و سرنشین ماساژور دارند

پورو سانگو سال آینده میلادی به بازار می آید و با سایر SUV های سطح بالا مانند لامبورگینی اوروس، استون مارتین DBX و پورشه کاین رقابت خواهد کرد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.