بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال

 این مطلب بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال، طراحی و تجربه کاربری را به شما معرفی می کند.

به گزارش تکناک، بازاریابی دیجیتال و طراحی دو حوزه ای هستند که هوش مصنوعی در سال های اخیر آن ها را متحول کرده است.

فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، پاسخ‌های خلاقانه‌ای ارائه می‌کنند که فرآیندهای دشوار را آسان‌تر می‌کنند و به ما امکان می‌دهند نتایج کلی را بهبود بخشیم

ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال

REPLY.IO

 این مطلب بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال، طراحی و تجربه کاربری را به شما معرفی می کند.

Reply.io یک ابزار هوش مصنوعی است که فرآیند فروش را خودکار می کند و روند آن را بهبود می بخشد و نسبت به بازاریابی سنتی عملکرد بهتری دارد. این ابزار هوش مصنوعی ایمیل های سفارشی و شبیه انسان ایجاد می کند، بنابراین می تواند در زمان و تلاش، صرفه جویی کند. برای بهبود پیام رسانی و یافتن موفق ترین پیام ها و پاسخ های فروش، این برنامه تست A/B را ارائه می دهد. همچنین Reply.io یافتن سرنخ‌ها را آسان‌تر می‌کند. این کار به بازاریابان اجازه می دهد تا با خریداران تعامل موثر داشته باشند. ویژگی‌های بررسی و تجزیه و تحلیل فروش به بازاریابان کمک می‌کند تا ایمیل ها را بر اساس نتایج داده‌محور، بهینه کنند.

SCALENUT

یک ابزار هوش مصنوعی به نام Scalenut به بازاریابان کمک می کند تا محتوای طولانی ایجاد کنند و تجزیه و تحلیل SEO انجام دهند. Scalenut فرآیند تولید محتوا و بازاریابی را برای رسیدن به صفحه اول گوگل و هدایت ترافیک را اتوماتیک سازی می کند. ویژگی ها این ابزار شامل برنامه ریزی ساختار محتوا، یافتن کلمات کلیدی و پشتیبانی است. Scalenut به بازاریابان کمک می کند تا محتوای سئوشده ایجاد کنند و با استفاده از هوش مصنوعی اعتماد مشتری را جلب کنند. همچنین این ابزار به یافتن کلمات کلیدی، سازماندهی ساختار محتوا و موارد دیگر کمک می کند.

OTTER.AI

Otter.ai ساختن یادداشت ها و تبدیل گفتگوها و جلسات به متن را آسان تر می کند. کاربران می توانند جلسات، سمینارها یا مصاحبه ها را با Otter.ai ضبط کنند. پس از اتمام، این سرویس قادر است به صورت دقیق آن ها را ترجمه کند. این کار در زمان صرفه جویی می کند و به شما اطمینان می دهد که هیچ کدام از جزئیات کلیدی از دست نرفته است. علاوه بر این، Otter.ai دارای چندین ویژگی دیگر مانند فهرست بندی کلمات کلیدی است. در این حالت کاربران قادر خواهند بود به راحتی کلمات مورد نظر خود را در ترجمه ها پیدا کنند. این سرویس با Microsoft Teams و Google Calendar همکاری می کند.

ANYWORD

Anyword  يك نرم‌افزار هوش‌مصنوعي برای تولید محتوا است. این برنامه با استفاده از ویژگی های هوش مصنوعی خود به کاربران در ساخت محتوای جذاب و مؤثر در چندین پلتفرم کمک می کند. Anyword محتوایی را ایجاد می کند که با هدف منحصر به فرد برند سازگار است و برای مخاطبان هدف آن جذاب است. برای این منظور، این ابزار از مطالب بازاریابی هایی که در گذشته انجام شده و داده های مخاطب استفاده می کند. این ابزار به ساخت پست در رسانه های اجتماعی، صفحات landing، نامه های الکترونیکی و غیره کمک می کند.

WRITESONIC

این پلتفرم قدرتمند، تولید محتوا را به سطح جدیدی برده است. Writesonic  نرم‌افزار قدرتمندی برای توليد محتوای فوق العاده است كه برای طیف گسترده ای از كاربران شامل دانشجويان، وبلاگ نويسان، نويسندگان محتوا و بازاریابان کاربرد دارد.

ابزار WRITESONIC، می‌تواند مقالات، پست‌های وبلاگی و سایر مطالب نوشته شده را تولید کند. همچنین می‌تواند وب‌سایت‌های رقیب را ارزیابی کند و مواردی که در  موتور جستجوی بهینه‌شده است را پیشنهاد کند. یک الگو نیز در این برنامه وجود دارد، بنابراین کاربران می توانند از قالب های از پیش طراحی شده برای اهداف مختلف استفاده کنند.

 

 

ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی و تجربه کاربری

UIZARD

یک ابزار هوش مصنوعی به نام Uizard ایجاد رابط های گرافیکی کاربر (GUI) را برای برنامه های تلفن همراه آسان تر می کند. با استفاده از Uizard، طراحان می توانند از هوش مصنوعی برای کمک به تبدیل مفاهیم طراحی شده خود به نمونه های اولیه استفاده کنند. این برنامه به تنهایی طرح هایی را ایجاد می کند و باعث صرفه جویی در زمان و تلاش طراحان می شود. همچنین، Uizard دارای ویژگی‌های تست کاربر است که به طراحان اجازه می‌دهد ورودی دریافت کنند و نتایج طرح‌های خود را بهبود بخشند.

CHATGPT

ChatGPT برای تعامل با مصرف کنندگان طراحی شده است، مانند چت و ارائه پاسخ های مفید در پاسخ به داده هایی که جمع آوری می کند. این ربات چت هوش مصنوعی از الگوریتم‌های یادگیری عمیق و مجموعه داده‌های بزرگ برای درک و تولید نوشته‌هایی شبیه انسان استفاده می‌کند. ChatGPT می‌تواند به روش‌های مختلفی به کاربران کمک کند، مانند ارائه اطلاعات، پاسخ به سؤالات، شفاف‌سازی مسائل، نوشتن خلاصه‌های مقاله و حتی تولید محتوای اصلی.

Kroma

Kroma، یک ابزار رنگ آمیزی مبتنی بر هوش مصنوعی است که انتخاب طرح‌های رنگی را برای طراحان آسان‌تر می‌کند. این برنامه این امکان را به کاربران می دهد تا رنگ های دلخواه خود را انتخاب کنند. سپس بر اساس انتخاب، بی نهایت مجموعه رنگ ایجاد می کنند. در این برنامه مجموعه های مختلفی از رنگ ها وجود دارد که به یافتن مجموعه رنگ ایده آل برای طرح های خاص کمک می کند. این مجموعه ها شامل متن، پوستر، گرادیان و تصویر هستند.

LET’S ENHANCE

با Let’s Enhance که یک ابزار قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است، طراحان می‌توانند کیفیت عکس‌ها را بدون از دست دادن وضوح بصری ارتقا دهند. کاربران می توانند وضوح تصویر را تا 16 برابر افزایش دهند و در نتیجه جزئیات بیشتر و کیفیت کلی بهتری را به دست آورند. این اپلیکیشن با استفاده از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی، عکس ها را تجزیه و تحلیل و بهبود می بخشد.

BALSAMIQ

طراحی رابط کاربری به لطف برنامه Balsamiq آسان تر شده است. این ابزار منوی ساده اما هوشمندی دارد تا طراحان بتوانند ایده های خود را بدون درگیر شدن در جزئیات، طرح کنند. Balsamiq به طراحان این امکان را می دهد که طرح هایی شبیه به ماکت از ایده های خود ایجاد کنند و به جای زیبایی شناسی بیشتر بر ساختار تمرکز کنند.

MOCKPLUS

طراحان می توانند با استفاده از ابزار طراحی انعطاف پذیر Mockplus، نمونه های اولیه ای برای برنامه های وب و موبایل ایجاد کنند. این برنامه به دلیل داشتن رابط کشیدن و رها کردن آسان و ویژگی های از پیش ساخته شده، ساخت نمونه های اولیه بدون کد را آسان می کند. همچنین، Mockplus  با برنامه های محبوب مانند  Sketch، Photoshop و Adobe XD همکاری می کند.

BEAUTIFUL.AI

Beautiful.ai  در حال تغییر نحوه ایجاد اسلاید توسط کاربران است. این ابزار می تواند چیدمان و عناصر طراحی را بر اساس آنچه شما به آن وارد می کنید، تغییر دهد. کاربران می توانند از بین بیش از 70 قالب اسلاید منحصر به فرد انتخاب داشته باشند. پس از اضافه شدن متن و سایر اطلاعات، اسلایدها تنظیم می شوند، پس نیازی نیست خودتان کاری انجام دهید. با  Beautiful.ai، کاربران می توانند زمان و تلاش لازم برای ایجاد اسلایدهای زیبا را کاهش دهند.

FLAIR AI

Flair AI  یک ابزار طراحی پیشرفته است که به کاربران امکان می دهد محتوا بازاریابی با کیفیت بالا ایجاد کنند. با هوش مصنوعی Flair، کاربران می‌توانند عکس‌های بزرگ تولید کنند، از هرجایی عکس بگیرند و طراحی متمایز برند خود را حفظ کنند. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا با ارائه طیفی از تم‌های سطح بالا، عکس‌هایی منحصر به فرد بسازند .

GALILEO AI

هدف Galileo AI سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی UI است. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا طرح های رابط کاربری را از متون ساده ایجاد کنند که می تواند در Figma  استفاده شود. هوش مصنوعی Galileo می تواند گردش کار طراحی را سرعت بخشد و به طراحان کمک کند تا به دلیل روش های ML سریعتر UI ایجاد کنند. این ابزار یک ابزار بسیار مفید خواهد بود اما هنوز در نسخه بتا است و ما نمی توانیم از آن استفاده کنیم.

ADOBE SENSEI

بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزاری خلاقانه از Adobe Sensei استفاده می‌کنند. این برنامه ویژگی‌های مختلفی را برای بهبود فرآیند خلاقانه طراحان و هنرمندان فراهم می‌کند. از جمله ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان آن، نوشتن محتوا با آگاهی از محتوا، تغییر شکل صورت با آگاهی از چهره، رنگ‌آمیزی خودکار و ساخت انیمیشن با استفاده از Adobe Sensei است. این برنامه با تجزیه و تحلیل تصاویر و ویدئو‌ها، ویرایش هوشمند را فعال می‌سازد. همچنین Adobe Sensei قادر است صدا و تصویر واقع‌گرایانه را براساس ورودی کاربر به کاربر عرضه کند. با استفاده از الگوريتم های هوش مصنوعي و یادگیری ماشین، Adobe Sensei ابزارهایی را به کاربران ارائه می‌دهد تا وظایف پیچیده را به سرعت انجام دهند، زمینه‌های خلاقانه جدید را بررسی کنند و محصولات با کیفیت بالا تولید کنند.

 

 

شما کدام یک از ابزار های هوش مصنوعی را انتخاب می کنید؟

ابزارهای هوش مصنوعی بازاریابی و طراحی دیجیتال را تغییر داده اند. این ابزارهای هوش مصنوعی در بسیاری از حوزه‌ها، از بازاریابی ایمیلی و تولید محتوا گرفته تا UI و UX را پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از آنها، می توانید سریعتر کار کنید، محتوا یا طراحی بهتری ایجاد کنید و نتایجی در سطح جهانی ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.