استفاده دولینگو از هوش مصنوعی GPT-4

استفاده دولینگو از هوش مصنوعی GPT-4

 برنامه دولینگو با به کارگیری از هوش مصنوعی مجهز به GPT-4 قابلیت های جدیدی برای کاربران فراهم کرده است که با استفاده از آن روند یادگیری با موفقیت بیشتری طی می شود.

به گزارش تکناک، شرکت OpenAI روز سه‌شنبه اعلام کرد که برنامه دولینگو در حال معرفی یک اشتراک جدید به نام Max با قابلیت هایی مجهز به فناوری جدید هوش مصنوعی GPT-4  است. Duolingo Max که قیمت اشتراک آن 29.99 دلار در ماه یا 167.99 دلار در سال است، دو قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به نام‌ های «ایفای نقش » و « توضیح پاسخ» را اضافه می‌کند. خبر این بروزرسانی در همان روزی منتشر شد که شرکت OpenAI نسل بعدی مدل زبان هوش مصنوعی GPT-4 خود را معرفی کرد.

قابلیت Roleplay یا ایفای نقشی که این ربات چت هوش مصنوعی آن را بازی می کند، به کاربران امکان می دهد که مهارت های گفتگوی دنیای واقعی را با شخصیت های داخل این برنامه تمرین کنند. کاربران با استفاده از قابلیت GPT-4 با این هوش مصنوعی می توانند چت کنند و  مستقیما با ربات تعامل و گفت و گو داشته باشند. این قابلیت، کاربران را در موارد مختلفی راهنمایی می کند.

به عنوان مثال به کمک قابلیت های جدید این برنامه شما می ‌توانید وانمود کنید که در یک کافه در پاریس قهوه سفارش می‌دهید یا در مورد برنامه‌ های تعطیلات آینده با شخصیت خاصی در برنامه صحبت کنید. پس از اتمام مکالمه ، کاربران بازخوردهای مبتنی بر هوش مصنوعی در مورد دقت و پیچیدگی پاسخ ‌های خود و همچنین نکاتی برای مکالمات آینده را دریافت خواهند کرد.

Duolingo's new roleplay feature powered by GPT-4

Duolingo می‌گوید کارشناسان انسانی، سناریوهایی را می‌ نویسند که کاربران در قسمت ایفای نقش آن سناریوها را می‌ بینند. کارشناسان برای سنجش کارایی این قابلیت ها هماهنگی های مورد نیاز را انجام خواهند داد. همچنین کارشناسان اولین پیام را در چت می نویسند و به هوش مصنوعی (توانایی سیستم ها برای درک، ترکیب و استنتاج اطلاعات) می گویند که مکالمه را چگونه پیش ببرد.

قابلیت Explain My Answer یا توضیح پاسخ، به کاربران این فرصت را می دهد که درباره پاسخ خود در یک موضوع، اطلاعات بیشتری کسب کنند، چه پاسخ آنها درست باشد چه نادرست. کاربران می‌توانند پس از انجام برخی تمرین‌ ها، روی دکمه‌ ای ضربه بزنند تا وارد چت با Duo شوند تا توضیحی درباره دلیل درست یا غلط بودن پاسخ‌ شان دریافت کنند و مثال ‌ها یا توضیحات بیشتری را بپرسند.

تنها دوره هایی که مجهز به این دو قابلیت جدید هستند،زبان های اسپانیایی و فرانسوی برای انگلیسی زبانان در سیستم عامل iOS است. این شرکت قصد دارد به زودی ویژگی های جدیدی را در دوره ها و پلتفرم های بیشتری عرضه کند.

Duolingo Max یک سطح بالاتر از اشتراک Super Duolingo است و دارای قلب نامحدود، بدون تبلیغات و ارزیابی شخصی هر کاربر از طریق Practice Hub برنامه است.

Duolingo می گوید که کارشناسان دائماً توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را در قسمت های ایفای نقش و توضیح پاسخ بررسی می کند تا مطمئن شوند که پاسخ ها درست وبا لحن مناسبی هستند. Duolingo ً می‌خواهد مطمئن شود که لحن هوش مصنوعی (artificial intelligence : field of computer science and engineering practices for intelligence demonstrated by machines and intelligent agents) آن، سرگرم‌ کننده، دلگرم‌ کننده و گهگاهی به سبک Duo واقعی است.

این کمپانی در یک پست وبلاگی اعلام کرد: ما می دانیم که تکنولوژی هیچوقت نمی تواند بی نقص عمل کند. یکی از دلایل هیجان ما برای استفاده از GPT-4، این است که دقیق ترین و سریع ترین نسخه از فناوری موجود است. ما ماه ها را صرف همکاری با شرکت OpenAI برای آزمایش این فناوری کرده ایم و تا زمانی که این فناوری کمترین میزان اشتباهات را مرتکب شود، به آزمایش های بیشتر ادامه خواهیم داد.

OpenAI با سایر شرکت ها برای ادغام GPT-4 در محصولات خود از جمله Stripe و Khan Academy همکاری کرده است. مدل جدید هوش مصنوعی این شرکت یعنی ChatGPT Plus، با اشتراک ماهانه به قیمت 20دلار در دسترس عموم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram