اضافه شدن قابلیت های جدید به برنامه هواشناسی محبوب

برنامه های هواشناسی محبوب با افزودن قابلیت های کارآمدی به دستگاه های  iOS و اندروید، امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است.

برنامه های هواشناسی محبوب The Weather Channel و AccuWeather با افزودن قابلیت های کارآمدی به دستگاه های  iOS و اندروید، امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است.

به گزارش تکناک، شما هم احتمالا چندین اپلیکیشن آب و هوا در گوشی خود دارید. می‌توانیم آن را به‌عنوان یک وسواس برای برنامه ‌های کاربردی در نظر بگیریم، یا شاید عمیقاً امیدواریم که اگر پیش ‌بینی یک برنامه درباره آب ‌وهوای محلی را دوست نداشتیم، پیش‌ بینی بهتری در برنامه دیگری بیابیم. یا شاید به این دلیل است تلفن همراه شما فضای ذخیره سازی زیادی دارد و می خواهید با نصب این برنامه ها هزینه خرید آن را توجیه کنید.

از برترین برنامه های آب و هوای رایگان موجود برای اندروید می توان به The Weather Channel و AccuWeather اشاره کرد. هر دو بیش از 100 میلیون نصب از Play Store داشته اند و شامل ویجت رایگان هستند.

برنامه The Weather Channel اطلاعات آب و هوای خود را از طریق مشارکت با IBM دریافت می کند. AccuWeather سرویس دیگری است که توسط بسیاری از تاجران کالا استفاده می شود که سرمایه گذاری های خود را بر مبنای اصول زیربنایی قرار می دهند.

البته، اگر شما در حال معامله ارز هستید یا سایر معاملات مالی را انجام می دهید اطلاعات هواشناسی چندان مهم نیست. اما اگر ذرت یا برنج را خرید و فروش می کنید، اطلاعات آب و هوای چند ماه آینده ممکن است مفید باشد.

سایت  9to5Google تغییراتی را در برنامه AccuWeather مشاهده کرده است که اکنون برای کاربران iOS و Android در دسترس خواهد بود. ابتدا، در اندروید 13، AccuWeather از ویژگی آیکون تم دار پشتیبانی می کند که رنگ آیکون را برای مطابقت با رنگ های گرفته شده از تصویر زمینه شما تغییر می دهد. برای فعال کردن، به قسمت تنظیمات، تصویر زمینه و سبک بروید. به پایین اسکرول کنید و نمادهای Themed را تغییر دهید.

برنامه های هواشناسی محبوب با افزودن قابلیت های کارآمدی به دستگاه های  iOS و اندروید، امکانات جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است.

اکنون برنامه نموداری افقی را به‌ طور پیش‌فرض در iOS و Android، نشان می‌دهد که دمای فعلی و پیش‌ بینی ساعتی را در چهار ساعت آینده ردیابی می ‌کند. برای مشاهده این موضوع، روی تب Hourly که در پایین صفحه وجود دارد ضربه بزنید. مطمئن شوید که دکمه سمت راست بالای نمایشگر را روی Graph تنظیم کرده اید. در پایین صفحه نمایش، دمای فعلی، دمای واقعی باد و موارد دیگر مانند دمای محسوس واقعی در سایه را خواهید دید. لیست را انتخاب کنید و یک پیش بینی ساعتی را در یک نمای لیست مشاهده خواهید کرد.

برنامه هواشناسی AccuWeather همچنین گزینه “Watch Live” را به برنامه اضافه کرده است. روی ایکون منوی سه خطی در سمت چپ بالای نمایشگر ضربه بزنید. فهرستی را در منوی ویدیو با ایکون قرمز رنگ دایره ای شکل در پس زمینه و با کلمه “LIVE” به رنگ سفید خواهید دید. روی آن ضربه بزنید و ویدئو در بالای صفحه ظاهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.