گزارش کاربران از ایرادات گوشی گلکسی S23 سامسونگ

کاربران گوشی های گلکسی S23 و S23 پلاس سامسونگ به تازگی درباره دوربین پشتی دستگاه های خود با مشکلاتی مواجه شده اند.

کاربران گوشی های گلکسی S23 و S23 پلاس سامسونگ به تازگی درباره دوربین پشتی دستگاه های خود با مشکلاتی مواجه شده اند که بررسی بیشتر آن ابعاد عجیبی را روشن می کند.

به گزارش تکناک، پس از طرح برخی از ایرادات از سوی کاربران گوشی های گلکسی S22 و S22 به نظر می رسد که گوشی  گلکسی S23 هم عاری از مشکل نبوده است. چراکه شاهد گزارش مشکلاتی در مورد دوربین  S23  و S23 پلاس بودیم.

درست است که در سری گلکسی اس 23، تنها گوشی اس 23 الترا به دوربین مناسبی رسیده است و در اس 23 و اس 23 پلاس از همان تنظیمات دوربین اس 22 استفاده می‌شود. به همین دلیل، سامسونگ نیازی به نرم‌افزار جدید برای کنترل دوربین این گوشی‌ها ندارد.

اما هنوز هم بسیاری از کاربران گزارش مشکلاتی مانند تاری و عدم وضوح در تصاویر دوربین اس 23 و اس 23 پلاس را دارند. سامسونگ با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید، سعی کرده است این مشکلات را حل کند و کیفیت تصاویر را بهبود بخشد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از تنظیمات دستی دوربین و انجام تنظیمات مناسب، کیفیت تصاویر را بهبود بخشند و مشکلات را رفع کنند.

گلکسیS23  و S23 پلاس عکس تار می گیرند

مشکل اساساً مربوط به دوربین 50 مگاپیکسلی پشت گلکسی S23 و S23 پلاس است. به نظر می رسد که این سنسور در فوکس کامل عکس با مشکل مواجه است. کاربران گزارش می دهند که عکس های گرفته شده توسط گوشی هایشان در مرکز فوکوس شده است اما در کناره ها و لبه ها، عکس ها بسیار تار است.

پس از بررسی بیشتر این موضوع، به نظر می رسد این مشکل فقط در گلکسی S23 و S23 پلاس ساخته شده در ویتنام وجود دارد. یعنی کاربران با گلکسی S23 و S23 پلاس تولید شده در سایر مناطق، این مشکل را ندارند و این موضوع را بسیار بدتر می کند.

کشور مبدا و سازنده نباید بر کیفیت گوشی تاثیر بگذارد و احتمال زیادی وجود دارد که این مشکل فقط برای برخی از گوشی های گلکسی S23 و S23 پلاس باشد. در واقع، به گفته برخی از کاربران، این مشکل در برخی از واحدهای گلکسی S22 هم وجود داشت، اما پیش از این گزارش نشده بود.

در حال حاضر تنها راه حل این مساله، ارسال گلکسی 23S و S23 پلاس آسیب دیده برای تعمیر است.   نکته قابل توجه این است که هیچ ایرادی درباره ماژول دوربین این گوشی درS23  اولترا گزارش نشده است، زیرا با یک سنسور جدید ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.