افزایش 2 برابری تعداد کاراکتر مجاز در چت بینگ

تیم چت بینگ مایکروسافت همچنان مشغول به‌روزرسانی ربات چت هوش مصنوعی و ارائه ویژگی های بیشتر و بیشتر در آن است.

به گزارش تکناک، این شرکت گاهی اوقات موارد اضافه‌شده و ارتقا‌های جدید را در یک بیانیه مطبوعاتی بزرگ و گاهی در یک پست وبلاگ کوچکتر اعلام می کند. امروز، پیشرفت بزرگ این سرویس تنها در یک پیام توییتری ساده فاش شده‌است.

میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، به تازگی تصویری را با این پیام در توییتر منتشر کرده است: این یک قدم کوچک برای چت بینگ است. تصویر یک باکس خالی سوال Bing Chat، اما با تعداد کاراکتر مجاز 4000 تایی را نشان می‌دهد.

طبق پست توییتری پاراخین، اکنون تیم چت بینگ تعداد کاراکتر مجاز برای هر پیام را دو برابر کرده و به 4000 رسانده است.

بسیاری از وجود محدودیت کاراکتر قبلی انتقاد کرده بودند و گفته اند 2000 کاراکتر برای پرسیدن سوالات پیچیده از Bing Chat کافی نیست. مایکروسافت همچنین در گذشته نشان داده بود که عبور از 2000 کاراکتر برای هر سوال می تواند باعث سردرگمی ربات چت شود.

به نظر می رسد از زمان انتشار عمومی Bing Chat در اوایل سال جاری، با توسعه و تجربه کافی آن، دیگر کاراکترهای بیشتر موجب سردرگمی ربات چت نخواهد شد.

مایکروسافت برای افزودن ویژگی‌ها به بینگ چت گام‌های بلندی برداشته است. در هفته گذشته، ارائه گزینه تاریخچه چت که مدت ها مورد درخواست و انتظار بود را اعلام کرد و اکنون برای همه کاربران در دسترس قرار داده است. همچنین امکان تهیه خروجی را به منظور ذخیره چت‌ها در فایل‌های Word، text یا PDF را فراهم کرده است.

همچنین می‌توان انتظار مشاهده نوآوری‌های کلی هوش مصنوعی مایکروسافت و در مورد Bing Chat در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.