افشای جزییات کامل رویداد 2023 اپل

اولین رویداد بزرگ 2023 اپل برای 5 تا 9 ژوئن برنامه ریزی شده است. با این حال، آیا این رویداد ارزش انتظار را دارد؟

امسال برای اپل سال نسبتاً کندی بوده است. اولین رویداد بزرگ 2023 اپل برای 5 تا 9 ژوئن برنامه ریزی شده است. با این حال، آیا این رویداد ارزش انتظار را دارد؟

به گزارش تکناک، حدس و گمان های بسیار زیادی در مورد رویداد امسال اپل و آنچه خواهیم و نخواهیم دید وجود دارد. خوشبختانه، در آخرین خبرنامه Power On  این موضوع تا حدودی توسط مارک گورمن روشن شده است.

به گفته کارشناس فناوری بلومبرگ، با سابقه بی‌بدیل خود در تمام موارد مرتبط با اپل، تعدادی رونمایی مهم در رویداد WWDC 2023 وجود خواهد داشت، این موارد عبارتند از:

  • رونمایی از هدست AR/VR مورد انتظار اپل ، با نام Reality Pro
  • xrOS، سیستم عامل دستگاه فوق
  • iOS 17، iPadOS 17، macOS 14 و watchOS 10
  • مدل های جدید مک بوک

گورمن همچنان انتظار دارد هدست واقعیت ترکیبی اپل نقطه برجسته این رویداد باشد. به گفته وی، دلیل رونمایی شرکت کوپرتینویی از Reality Pro در WWDC اطمینان از وجود زمان کافی برای ایجاد نرم افزار و برنامه ها توسط توسعه دهندگان تا زمان عرضه گسترده آن است.

طبق صحبت‌های گورمن انتظار عرضه این هدست در نیمه دوم سال 2023، پیش از تعطیلات سال نو می‌رود. این گزارش وجود تاخیر طولانی بین رونمایی و عرضه هدست نسل اول را تأیید می کند. به غیر از Reality Pro، تنها اعلامیه سخت افزاری دیگر مربوط به خط تولید مک است. یعنی هیچ آیپد جدیدی عرضه نخواهد شد.

در نهایت، اکثر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری احتمالاً ارتقا نسخه‌های فعلی خواهند بود و احتمالاً ویژگی‌های جدید عمده‌ای ارائه نخواهند کرد. اما watchOS 10، ممکن است شامل بزرگ‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری اپل واچ از زمان معرفی اولین نسخه آن در سال 2015 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.