ال جی NFT ها را به تلویزیون‌های هوشمند خود می‌آورد

NFT ال جی در تلویزیون هوشمند

پس از اینکه سامسونگ اعلام کرد که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به تلویزیون‌های خود می‌آورد، اکنون ال‌جی نیز همین کار را انجام می‌دهد. بازار جدید ال جی NFT این شرکت که LG Art Lab نام دارد، به شما امکان می دهد با تلویزیون خود بخرید و بفروشید و از آثار هنری دیجیتال با کیفیت بالا لذت ببرید.

به گزارش تک ناک، در حال حاضر، فقط کاربرانی در ایالات متحده که تلویزیون هوشمند آنها مجهز webOS 5.0 یا بالاتر هستند، می‌توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند که برای دانلود از صفحه اصلی تلویزیون در دسترس است. از طریق پورتال، می‌توانید آثار دیجیتالی را که از طریق درآپ‌های NFT ال‌جی در دسترس هستند، خرید و فروش کنید. اولین مورد از این درآپ های ال جی NFT  قرار است در 22 سپتامبر(31 شهریور) رخ دهد و مجموعه ای از NFT های متالیک از مجسمه ساز بری ایکس بال را نشان می دهد.برنامه فعلا خالی است و در آن هیچ NFT وجود ندارد که بتوان آن را مرور کرد و خرید مگر اینکه بخواهید ویدیویی از NFT آینده Barry X Ball  تماشا کنید.

NFT ال جی در تلویزیون هوشمند

ال‌جی می‌گوید وقتی بخواهید یک NFT از این پلتفرم خریداری کنید می‌توانید کد QR را که روی صفحه ظاهر می‌شود اسکن کنید و سپس برنامه Wallypto را روی تلفن خود باز کنید تا تراکنش کامل شود. قبل از انجام این کار، باید USD Coin (USDC) خریداری کنید، یک استیبل کوین که قرار است به دلار آمریکا متصل شود و زمانی که سایر استیبل کوین‌ها از کار افتادند، توانستند آن را حفظ کنند.

پلتفرم ال جی NFT بر پایه Hedera ساخته شده است که خود را به عنوان «کاربردی‌ترین، پایدارترین دفتر حساب عمومی سازمانی برای اقتصاد غیرمتمرکز» توصیف می‌کند. برخلاف شبکه‌های اتریوم یا سولانا که بسیاری از بازارهای محبوب NFT از آن پشتیبانی می‌کنند، شبکه Hedera روی بلاک چین کار نمی‌کند و از یک جایگزین بلاک چین به نام هش‌گراف استفاده می‌کند. ال‌جی تنها یکی از چندین شرکتی است که به‌عنوان عضو حاکم شبکه هدرا عمل می‌کند و طرفداران این سیستم ادعا می‌کنند که معاملات در این سیستم سریع‌تر و کارآمدتر از انجام معاملات روی بلاک چین است.

ال‌جی می‌گوید که به افزودن NFTهای هنرمندان به صورت ماهانه ادامه می‌دهد و می‌توانید هر NFT را که خریداری کرده‌اید از برنامه لابراتوار هنری ال‌جی مشاهده کنید. درست مانند کاری که سامسونگ با NFT ها در تلویزیون های خود انجام می دهد، به نظر می رسد ال جی امیدوار است کاربران NFT ها را در زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنند نمایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.