عرضه شگفتانه بزرگ سامسونگ برای مدل‌های قدیمی

اندروید 12 ال برای دستگاه های قدیمی سامسونگ

سیستم عامل اندروید 12 ال برای گوشی‌های تاشو قدیمی تر و سیستم عامل One UI Watch 4.5 برای ساعت‌های قدیمی‌تر سامسونگ عرضه می شود.

به گزارش تک ناک، سامسونگ شروع به عرضه اندروید 12L به تمام گوشی های تاشو خود کرده است. Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 اولین گوشی هایی هستند که این نرم افزار را دریافت می کنندOne UI 4.5 همچنین به ساعت‌های قدیمی‌تر گلکسی سامسونگ می‌رود.

digikala

سامسونگ جدیدترین نرم افزار خود را به سخت افزار قدیمی خود اضافه می کند. وقتی صحبت از به روز رسانی نرم افزار می شود سامسونگ یکی از بهترینهای این عرصه است.
سامسونگ اکنون در حال گسترش به روز رسانی اندروید 12L از Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 به گوشی های تاشو قبلی خود است. گجت‌های پوشیدنی قدیمی‌تر سامسونگ گلکسی واچ نیز طعم جدیدترین رابط کاربری One UI 4.5 را که روی سری گلکسی واچ 5 اجرا می‌شود، می‌چشند.
به‌روزرسانی One UI 4.1.1 مبتنی بر اندروید 12 ال  از امروز برای Samsung Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 عرضه می‌شود. ویژگی هایی مانند نوار وظیفه جدید را اضافه می کند که به شما امکان می دهد سریعتر به برنامه ها دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. همچنین حرکات چندوظیفه ای جدید دریافت خواهید کرد.
گوشی های Flip نسل قبلی با قابلیت مشاهده پیش نمایش عکس ها به حالت Quick Shot ارتقا یافته اند. سامسونگ همچنین قابلیت‌های بیشتری را به صفحه نمایش روی جلد این دستگاه‌ها اضافه می‌کند.کاربران می‌توانند تماس برقرار کنند، تماس‌های از دست رفته را دریافت کنند، به پیام‌ها پاسخ دهند و مستقیماً از صفحه کوچک‌تر به تنظیمات سریع دسترسی داشته باشند.
سامسونگ همچنین اندروید 12 ال را به Galaxy Z Fold 2، Galaxy Z Flip و Galaxy Fold اصلی گسترش خواهد داد. با این حال، کاربرانی که این دستگاه ها را دارند ممکن است برای دریافت اطلاعات جدید خود کمی صبر کنند.
در مورد ساعت های هوشمند خود، سامسونگ سیستم عامل One UI Watch 4.5 را به سری Galaxy Watch 4، Galaxy Watch 3 و Galaxy Watch Active 2 وارد خواهد کرد. با این حال، تنها سری Watch 4 نسخه کامل نرم افزار را دریافت خواهد کرد. در حالی که بقیه دستگاه‌های موجود در لیست ویژگی‌های One UI Watch 4.5 را انتخاب می‌کنند، از جمله دو صفحه ساعت جدید و تشخیص خروپف.
اپلیکیشن Samsung Health Monitor برای اندازه گیری فشار خون و ECG نیز در ۲۴ بازار فروشگاه به کاربران Galaxy Watch 3 و Watch Active 2 گسترش خواهد یافت.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.