اندازه گیری دمای پوست در سامسونگ Watch5 و Watch5 Pro

سامسونگ اعلام کرد Galaxy Watch 5 و Watch5 Pro اکنون می توانند از سنسور های داخلی برای اندازه گیری دمای پوست استفاده کنند.

به گزارش تکناک، داده‌های جمع‌آوری‌شده برای بهبود ویژگی Cycle Tracking  در برنامه Samsung Health که در حال حاضر به ردیابی مبتنی بر تقویم متکی است، استفاده می‌شود.

گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو سامسونگ در آگوست 2022 عرضه شدند و دارای یک سنسور دما مبتنی بر مادون قرمز هستند که تاکنون استفاده نشده بود.

ردیابی چرخه (Cycle Tracking) یک قابلیت در ساعت هوشمند گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch : first generation of the Galaxy Watch smartwatc) از سامسونگ است که به کاربران زن اجازه می‌دهد تا چرخه‌های قاعدگی و پیش‌بینی زمان بعدی قاعدگی خود را پیگیری کنند. این ویژگی کمک می‌کند تا زنان بهتر بتوانند به سلامتی جنسی خود توجه کنند و درک بهتری از بدن خود داشته باشند. این ویژگی از طریق برنامه سامسونگ هلث (Samsung Health) که بر روی ساعت هوشمند گلکسی واچ نصب شده است، در دسترس است.

به گفته سامسونگ، ردیابی تغییرات دمای پوست تخمین خوبی از دمای پایه بدن در زمان های مختلف در طول روز ارائه می دهد. این به ساعت هوشمند اجازه می دهد تا تخمک گذاری را ردیابی کند و زمان شروع قاعدگی بعدی را بهتر پیش بینی کند.

برای این منظور، گلکسی واچ سامسونگ از الگوریتمی استفاده می کند که توسط شرکت  Natural Cycles به عنوان بخشی از شراکت آنها که در اوایل سال جاری اعلام شد، توسعه یافته است. سامسونگ می‌گوید که تمام داده‌های دمایی جمع‌آوری‌شده توسط ساعت هوشمند به صورت محلی ذخیره می‌شوند و برای اطمینان خاطر بیشتر رمزگذاری می‌شوند.

با این حال، در جزئیات گلکسی واچ سامسونگ نوشته شده است که این قابلیت برای کاربرانی است که 18 سال و بالاتر هستند. ردیابی چرخه (Cycle Tracking ) همچنین می‌تواند علائمی که در لاگ روزانه وارد شده است را ارزیابی کرده و پیشنهادهای مفیدی مانند برنامه‌ریزی یک روز آرام برای مقابله با خستگی ارائه دهد.

این قابلیت در حال حاضر از طریق برنامه Samsung Health برای کاربران  32 کشور موجود است، از جمله اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.