نسخه اندرویدی بلواسکای منتشر شد

بلواسکای (BlueSky)، جایگزین غیرمتمرکز شبکه اجتماعی توییتر با حمایت جک دورسی، هم‌اکنون دارای نسخه اندروید است.

بلواسکای، جایگزین غیرمتمرکز توییتر با حمایت جک درسی، هم‌اکنون دارای نسخه اندروید است.

به گزارش تکناک، این انتشار پس از ارائه نسخه iOS این سرویس در اوایل بهمن ماه انجام شده است. به هرحال، اگر می‌خواهید به نسخه اندروید بلو اسکای دسترسی پیدا کنید، باید وارد لیست انتظار شوید یا با دریافت کد دعوت از یکی از دوستان، عضو شوید.
جی پیترز نویسنده مطلب از سایت خبری The Verge گفت: من تجربه‌ استفاده از نرم‌افزار اندروید را ندارم و نمی‌توانم به کیفیت آن تضمین دهم. با این حال، پیشنهاد می‌کنم در لیست انتظار برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید؛ زیرا این سرویس، بهترین شبیه ساز توییتری است که تاکنون دیده‌ام.

در حال حاضر،  BlueSky (American social media network) جامعه‌ کاربری کوچکی با بیش از ۲۵ هزار نفر عضو دارد و به نظر می‌رسد همه‌ اعضا علاقه‌مند به حفظ یک محیط مثبت هستند. همچنین، این سرویس باعث ترک خوب از توییتر می‌شود که روز به روزدر حال بدتر شدن است و احتمالاً از فردا شروع شدن خواهد شد.
در حال حاضر برخی محدودیت‌ها در بلواسکای در اندروید وجود دارد. به دلیل اینکه جامعه کوچکی است، شاید نتوانید افرادی را که در شبکه‌های اجتماعی دیگر دنبال می‌کنید را در این سرویس دنبال کنید. همچنین، هنوز امکانات پایه‌ای مانند پیام‌های مستقیم وجود ندارد. با این حال، من از دیدن فید بلواسکای خود بیشتر از هر شبکه‌ دیگری لذت می‌برم. اگر این سرویس رونق گرفت، می‌تواند به عنوان جایگزینی برای توییتر عالی باشد و از دسترسی ایلان ماسک فاصله بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.