امکان دسترسی به اکانت واتساپ با ۴ دستگاه مختلف

 امکان دسترسی به اکانت واتساپ با ۴ دستگاه مختلف

 واتساپ با فراهم کردن قابلیت companion mode، به کاربران خود اجازه می دهد تا از طریق دستگاه های مختلف به یک حساب واحد متصل شوند.

به گزارش تکناک، با وجود قابلیت‌های بسیار مفید در سرویس پیام رسانی واتساپ، استفاده از این برنامه و جابجایی مکالمات بین دستگاه‌های مختلف ممکن است کمی دردسرساز باشد. برای حل این مشکل، این برنامه اکنون با قابلیت companion mode جدید، امکان دسترسی آسان به حساب کاربری خود در بیش از یک گوشی هوشمند را فراهم می‌کند.

واتساپ در حال حاضر با ارائه قابلیت‌های جدید، پیام‌های گروهی بین کاربران سیستم‌عامل‌های مختلف را به صورت قابل کنترلی فراهم می‌کند. با استفاده از Wi-Fi، کاربران می‌توانند به راحتی در هر مکانی چت کنند و از امکانات دسکتاپ برای ارسال پیام استفاده کنند و همچنین در سفر، به دلیل عدم استفاده از امکانات شرکت مخابراتی، از این سرویس بهره ببرند. به علاوه، واتساپ با ارائه رمزگذاری سراسری، ارتباطات کاربران را با سایر برنامه‌ها و سرویس‌های پیام ‌رسان امن‌تر می‌کند.

پشتیبانی از نصب واتساپ تنها بر روی یک گوشی یا تبلت یکی از نقاط ضعف آن است. بنابراین، اگر از یک تلفن برای موارد شخصی و دیگری برای کار یا در سفر استفاده می کنید یا مایل به چت در تبلت و گوشی موبایل خود هستید، امکان نصب واتساپ را در دستگاه دوم نخواهید داشت.

سال گذشته، واتساپ شروع به آزمایش قابلیت companion mode برای برخی از کاربران بتا کرد و اکنون طبق گزارش WABetaInfo، این ویژگی برای همه آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید در دسترس است. در حال حاضر دستگاه دوم باید یک تلفن یا تبلت اندرویدی باشد (iOS هنوز پشتیبانی نمی شود). با این حال، اگر دستگاه اصلی iOS است، دستگاه اضافی می تواند اندروید باشد.

در صورت تمایل به بررسی این قابلیت، تنها باید آخرین نسخه بتا واتساپ را از Google Play store دانلود و سپس در صفحه ثبت نام، “Link a device” را انتخاب کنید. از آنجا، روی Settings > Linked devices در دستگاه اصلی خود بزنید و سپس به منظور اتصال دو دستگاه، کد QR را با دوربین دستگاه ثانویه خود اسکن کنید.

در این حالت می‌توان چهار دستگاه مختلف را به حساب واتساپ خود متصل کرد، بنابراین امکان اتصال رایانه شخصی و کاری خود و استفاده از صفحه‌کلید کامل نیز وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram