انتشار اولین اطلاعات بازی State of Decay 3

انتشار اولین اطلاعات بازی State of Decay 3

در جریان رویداد Xbox Games 2024، تریلر جدیدی از بازی State of Decay 3 با ترکیبی از محتوای درون‌بازی و سینمایی آن، همراه با اطلاعاتی تازه منتشر شد.

به گزارش تک‌ناک، برای نخستین بار چهار سال قبل در رویداد Xbox Games 2020 از این بازی رونمایی شد. از آن زمان تاکنون اطلاعات چندانی از این بازی ارائه نشده است. این نسخۀ جدید از سری بازی‌های زامبی محور استودیو Undead Labs می‌باشد

سایت Xbox Wire منبع اطلاعات این بازی به شمار می‌رود. بازی State of Decay 3 در مقایسه با دو نسخۀ اول این سری در یک جهان باز بسیار بزرگ‌تر رخ می‌دهد. در واقع استودیو Undead Labs با یکی دیگر از توسعه‌دهندگان متعلق به مایکروسافت به نام Obsidian Entertainment، در مورد ویژگی‌های جدید دنیای مشترک همکاری داشته است.

این تیم همچنین از The Coalition، سازندۀ Gears of War، در مورد شیوۀ استفاده از Unreal Engine 5 که در State of Decay 3 بهره گرفته بود، درخواست کمک کرد. دو تیم توسعۀ دیگر، Blind Squirrel Entertainment و Wushu Studios نیز در حال همکاری برای توسعۀ این بازی هستند.

داستان بازی State of Decay 3 چند سال قبل از دو بازی اول است، بنابراین زامبی‌های آن بیشتر از عناوین قبلی هستند. همچنین بازیکنان ویژگی‌های سفارشی‌سازی بیشتری برای سلاح‌ها، لباس‌ها و موارد دیگر شاهد خواهند بود و عنوانی سرگرم‌کننده را مشاهده می‌کنند.

متأسفانه، هنوز تاریخ انتشار برای State of Decay 3 مشخص نشده است، بنابراین به نظر می‌رسد تا انتشار نهایی فاصله داریم و باید منتظر ماند تا مایکروسافت آن را برای ایکس باکس و رایانۀ شخصی ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram