انتشار نسخه بتای iOS 16.6.1 برای سازندگان اپلیکیشن

نسخه بتای  iOS 16.6.1 اکنون برای افرادی که در برنامه های توسعه‌دهنده اپل ثبت نام کرده‌اند، قابل دسترسی است.

نسخه بتای iOS 16.6.1 اکنون برای افرادی که در برنامه های توسعه‌دهنده اپل ثبت نام کرده‌اند، قابل دسترسی است.

به گزارش تکناک، ما فقط یک ماه با WWDC23 فاصله داریم، جایی که اپل چشم انداز خود را برای آینده به اشتراک می گذارد و احتمالاً محصولات جدیدی را معرفی می کند. اما مهم‌ترین موضوع برای این شرکت ارائه برنامه‌های نرم‌افزاری آینده خود است و امیدواریم iOS 17 ، iPadOS 17 ، macOS 14 و موارد دیگر اعلام شوند.

در حال حاضر، باید در زمینه فعلی ثابت قدم باشیم و از انتشارهای جدید iOS 16 و پیشرفت آن از طریق بتا استفاده کنیم. با این حال، اپل نسخه بتای iOS 16.6.1 را برای افرادی که در برنامه توسعه‌دهنده اپل ثبت نام کرده‌اند، منتشر کرده است.

در حال حاضر، متأسفانه هیچ گونه یادداشتی به این معنی که تصویر واضحی از تغییرات جدید در این نسخه باشد، نداریم. اگر هر چیزی تغییر کند، ما این بخش را به‌روز خواهیم کرد، اما شما همچنین می‌توانید صفحه یادداشت‌های انتشار اپل را بررسی کنید تا تغییرات را ببینید. در اکثر موارد، باید بدون تغییرات اساسی باشد، زیرا احتمالاً اپل در حال پایان دادن به iOS16 است و بیشتر تمرکزش را بر روی نسخه بعدی iOS می‌گذارد.

اپل به تازگی iOS 16.5 را برای عموم منتشر کرد که مهمترین ویژگی آن، پس زمینه‌های جدید رنگارنگ برای Pride 2023 بود. این به‌روزرسانی همچنین بخش‌های Following و Search در Apple News را ترکیب کرد و به یک بخش تبدیل کرد و بخش جدیدی با نام Sports را معرفی کرد که باعث می‌شود برای دنبال کردن تیم‌های مورد علاقه‌تان، راحت‌تر باشد. اپل همچنین در این فرآیند، برخی از باگ‌ها را برطرف کرد و مشکل Spotlight و مشکلاتی را که با تنظیمات Screen Time و بارگذاری محتوا در Podcasts با CarPlay مرتبط بودند، برطرف نمود.

حالا برای دسترسی به نسخه بتای iOS 16.6.1 جدید، شما باید عضو برنامه توسعه‌دهنده اپل باشید. قبلاً می‌توانستید با یک حساب کاربری مشترک، به آن دسترسی پیدا کنید، اما از نسخه بتای iOS 16.6.1 به بعد دیگر این امکان وجود ندارد. با این حال، اگر عضو برنامه توسعه‌دهنده هستید، فرآیند ساده است و شما باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. از صفحه اصلی خود به Settings بروید.
  2. با ورود به Settings، روی General کلیک کنید.
  3. به بخش  Software Updateبروید.
  4. چند لحظه منتظر شوید تا بروزرسانی ظاهر شود.
  5. پس از بارگذاری، می‌توانید روی Download and install کلیک کنید.
  6. برای ادامه، باید با شرایط خدمات موافقت کنید. روی گذینه Agree کلیک کنید.
  7. پس از دانلود کامل، برنامه نصب خواهد شد.
  8. برای تأیید نسخه بتای iOS 16.6.1 ، به General ،Settings و سپس منوی About بروید.

همانطور که قبلاً اشاره شد، این مخصوص توسعه‌دهندگان است، بنابراین اگر هنوز برای عضویت در این برنامه ۹۹ دلار سالانه پرداخت نکرده‌اید، شانس دسترسی به این نسخه برای شما کم است. با این حال، اپل بتاهای خود را در تاریخ بعدی برای عموم منتشر می‌کند، بنابراین اگر صبر کنید، به زودی می‌توانید بتای عمومی را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.