اولین نمایشگاه تمام مجازی مرسدس بنز برگزار می‌شود

مرسدس بنز اخیرا همکاری خود را با شرکت بازی ساز Riot Games تا سال 2025 تمدید کرده است. قراردادی که باعث می شود این خودروساز یک نمایشگاه جدید کاملا مجازی برای Worlds 2022 ارائه کند.

به گزارش تک ناک، دوازدهمین دوره مسابقات جهانی لیگ افسانه ها (LoL) یا به اختصار Worlds 2022 از 29 اکتبر تا 5 نوامبر(7-14 آبان) در آمریکای شمالی برگزار می شود. این مهمترین رویداد در سال جاری است.این رویداد در سراسر امریکا از نیویورک تا آتلانتا و سانفرانسیسکو به نمایش گذاشته خواهد شد.
این تورنمنت پذیرای 24 تیم از تمام مناطق بازی در یک مسابقه چند ماهه برای Summoner’s Cup ، جام نهایی برای برندگان است.

گنجاندن یک بازی در واقعیت
ویترین جدید مرسدس بنز را می توان در موزیک ویدیوی Worlds امسال و در فینال Worlds مشاهده کرد. از 3 نوامبر، طرفداران در سانفرانسیسکو شاهد ادغام عناصر طراحی از بازی در صفحه نمایش خودرو دیجیتال EQS خواهند بود.
طرفداران همچنین می‌توانند با سیستم‌های سرگرمی مرسدس بنز (MBUX ) خود را در دنیای League of Legends سرگرم کنند.

EQS SUV، یک SUV تمام الکتریکی لوکس از مرسدس بنز، افتخار انتقال جام احضار را به مکان های مختلف مسابقات در ایالات متحده خواهد داشت.

digikala

مرسدس بنز و ریوت گیمز برای ساخت نمایشگاه امسال با یکدیگر همکاری کردند. گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی گروه مرسدس بنز گفت: هنگام طراحی یک نمایشگاه فوق‌العاده و مجازی، دو جهان با هم ادغام می‌شوند، طراحی واقعی خودرو و طراحی انیمیشن.

او اضافه کرد. به دلیل فضای مجازی، هیچ محدودیتی برای کارهایی که ما می توانیم انجام دهیم وجود ندارد، به این معنی که می توانیم مرزها را پشت سر بگذاریم و به خلاقیت خود فضایی برای طراحی موارد غیرمنتظره بدهیم. نتیجه چیزی منحصر به فرد خواهد بود، اولین نمایشگاه کاملا مجازی از مرسدس بنز.
ناز آلتاها، رئیس جهانی League of Legends Esports شرکت رایوت گیمز گفت: از زمان ایجاد شراکت ما، این الهام بخش است که ببینیم چگونه تیم‌های Riot و مرسدس بنز بی‌هراس به دنبال فرصت‌هایی برای ارتقای ورزش الکترونیک ما هستند.

چه در فرم فیزیکی، مانند حلقه‌های زیبای قهرمانی جهان، یا یک نمایشگاه مجازی، ما خوشحالیم که گسترش همکاری ما تعهد جمعی ما را برای بالا بردن محدودیت‌های خلاقانه تقویت می‌کند و تجربیات هیجان‌انگیزی را برای طرفداران LoL Esports در سال‌های آینده ارائه می‌کند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.