اولین ویدئوی واقعی گوشی Pixel Fold گوگل منتشر شد

تصاویر و عکس‌های محصولات گوگل اغلب قبل از انتشار رسمی درز می‌کنند. امروز، تبلت پیکسل در یک نمایشگاه طراحی در ایتالیا دیده شد و اکنون ویدیویی از گوشی از گوشی Pixel Fold گوگل به صورت آنلاین منتشر شده است.

به گزارش تکناک، قبلاً رندرها، یک ماکت پلاستیکی و حتی تصاویر واقعی از گوشی Pixel Fold  گوگل را دیده بودیم. کلیپ امروز بهترین نگاه را به اولین گوشی هوشمند تاشو گوگل به ما می دهد، هرچند که برخی از جزئیات در آن وجود ندارد.

این ویدئو توسط توسعه‌دهنده کوبا وویچیچوسکی منتشر شده است که به افشای جزئیات مربوط به گوشی‌های پیکسل منتشر نشده مشهور است. ویدئو با گزارش های قبلی مطابقت دارد و احتمال واقعی بودن آن بالاست.

صفحه‌نمایش داخلی که ظاهراً OLED 7.6 اینچی با فرکانس 120 هرتز است، دارای حاشیه‌های قابل‌توجهی در بالا و پایین است که در بالای آن دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد.  احتمالاً برای پنهان کردن هرگونه اطلاعاتی که ممکن است هویت شخصی را که در پشت این درز قرار دارد پنهان کند جزییات بیشتری از صفحه نمایش وجود ندارد.

هنگامی که صفحه نمایش روشن است، به نظر می رسد که دارای چین نیست، اما زمانی که روشن نیست، می توانیم یک چین ملایم را ببینیم. دستگاه به طور کامل تا می‌شود که این نشان می‌دهد از مفصل آبشاری استفاده می‌کند.

digikala

همچنین یک صفحه‌ خارجی را نیز در ویدئوی منتشر شده قابل مشاهده است که طبق گزارش‌ها سایز آن 5.8 اینچ است، اما خاموش است. به نظر می‌رسد صفحه نمایش بیرونی  دارای قاب‌های نازک‌تری است و یک سوراخ کوچک برای دوربین که شایعه شده است 9.5 مگاپیکسلی است وجود دارد.

به غیر از آن، این ویدیو همچنین دکمه‌های فیزیکی اثرانگشت و تنظیم صدا و همچنین یک نمای کوتاه از  لبه نوار افقی دوربین را نشان می‌دهد که سه دوربین پشتی را در خود جای می‌دهد (48 مگاپیکسل اصلی + 10.8 مگاپیکسل فوق عریض + 10.8 مگاپیکسل تله فوتو با 5x). زوم اپتیکال).

از نظر ابعاد، انتظار می‌رود که این گوشی  از Fold 4  سامسونگ پهن تر باشد، اما نه به آن بلندی، به این معنی که در هنگام تا شدن، باریک و تنگ نخواهد بود، و زمانی که باز می‌شود، مربع شکل نخواهد بود. گفته می‌شود این گوشی از Fold 4 سنگین‌تر است، اما ظاهراً این وزن اضافی به دلیل باتری بزرگ‌تر 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن است.

در چند روز گذشته اطلاعاتی زیادی از گوشی Pixel Fold گوگل در اینترنت درز کرده است. گوگل ممکن است هفته آینده یک تیزر برای آن منتشر کند و احتمالاً در 10 می در طول رویداد Google I/O در کنار Pixel 7a ارزان قیمت و Pixel Tablet رونمایی خواهد شد. انتظار می رود گوشی Pixel Fold گوگل در 27 ژوئن وارد بازار شود.

گوشی Pixel Fold گوگل احتمالاً به تراشه Tensor G2 مجهز خواهد شد و مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ممکن است 1799 دلار قیمت داشته باشد. اینکه آیا قیمت بالا مانع از تبدیل شدن آن به یکی از محبوب ترین گوشی های تاشو سال 2023 می شود یا خیر بعد از عرضه عمومی آن مشخص می شود

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.