این برنامه‌ها باعث بهبود عملکرد CHATGPT می شود

ChatGPT با وجود همه قابلیت های شگفت انگیز خود، محدودیت هایی دارد که بخشی از آن ها در کنار  استفاده از سایر افزونه ها جبران می شود.

به گزارش تکناک، از زمان راه اندازی ChatGPT بیش از صد میلیون نفر آن را امتحان کرده اند. امروز، این فناوری داغ ترین موضوع در دنیای ارتباطات شده است چراکه به دلیل توانایی انجام انواع کارها از جستجو در وب تا نوشتن مقالات، یک ابزار ضروری تلقی می شود.

با این حال، هرچند که قابلیت‌های آن چشمگیر است، اما رابط کاربری آن پایبند به اصول اولیه ‌ای است که ممکن است کار با آن  را برای برخی کاربران دشوار کند. به همین دلیل، افزونه ‌های مرورگر شخص ثالث می‌ توانند به شما کمک کنند تا به راحتی و با دسترسی آسان ‌تری، از ChatGPT بهره‌ مند شوید.

 

digikala

مرلین

افزونه مرورگر مرلین، ChatGPT را به طور مستقیم در دسترس شما قرار می‌دهد. با استفاده از یک میانبر صفحه کلید ساده، می‌توانید به راحتی این ربات را فعال کنید و برای آن تعیین کنید که چه کاری برای شما انجام دهد، از خلاصه کردن یک متن طولانی گرفته تا پاسخ به یک کامنت در یک پست اینستاگرامی یا حتی نوشتن یک مقاله.

مرلین یک ابزار مناسب و کاربردی است، زیرا این ربات چت را به طور مستقیم در داخل مرورگر شما قرار می‌دهد. با این حال، باید توجه داشت که این افزونه محدودیت ‌هایی دارد و بیشتر از 31 بار در روز نمی توانید از آن استفاده کنید. بنابراین، اگر نیاز به استفاده بیشتر از ChatGPT دارید، بهتر است از برنامه های دیگر استفاده کنید.

ChatGPT for Google

ChatGPT for Google یک افزونه برای مرورگر گوگل است که در هنگام جستجو، نتایجی را که از طریق ربات چت ایجاد شده‌اند، در کنار نتایج استاندارد گوگل به نمایش می‌گذارد. این افزونه در صورتی که شما در حال مرور وب و به دنبال یک پاسخ سریع باشید، بسیار مفید است.

برای استفاده از ChatGPT for Google در گوگل، باید وارد حساب کاربری ChatGPT خود در مرورگر گوگل شوید. پس از ورود به حساب، جعبه ChatGPT دقیقا در کنار نتایج جستجوی استاندارد گوگل ظاهر می شود و شما می توانید یک مکالمه جداگانه با  ChatGPT داشته باشید.

CHATGPT پیشرفته

ChatGPT پیشرفته، یک افزونه است که ویژگی‌های جدید و مفیدی را به رابط کاربری اصلی ChatGPT اضافه می‌کند. این افزونه گزینه ای برای ارسال چت‌ها در قالب Markdown و ابزارهای دیگری را برای درخواست‌های شما فراهم می‌کند. ابزارهای سریع این افزونه شامل محرک‌هایی برای جستجوی تصاویر در وب، دریافت مشاوره سفر، ترجمه و برنامه‌ نویسی در جاوا اسکریپت می‌شود.

راه‌اندازی ChatGPT پیشرفته بسیار آسان است و بلافاصله پس از نصب این افزونه، ویژگی‌های جدید برای شما قابل دسترس خواهند بود. برای استفاده از افزونه، می‌توانید گزینه Export Chat را در گوشه پایین سمت چپ پیدا کنید. با داشتن یک نسخه پشتیبان از چت‌های خود، مراجعه به آن‌ها در صورت نیاز آسان خواهد بود.

WRITING MATE

WritingMate یک افزونه برای ChatGPT است که به شما در بهبود تجربه نوشتن کمک می کند. این برنامه افزودنی قابل استفاده در هر کجای وب است، از جمله در ایمیل ها و پست های رسانه های اجتماعی است. با ارائه پیشنهادات مفید، WritingMate بهبود نوشتن شما را تسهیل می کند.

راه اندازی WritingMate بسیار آسان است و می توانید آن را از طریق یک میانبر ساده در صفحه کلید یا با استفاده از نماد شناوری در سمت راست پنجره مرورگر راه اندازی کنید. با WritingMate می توانید از ChatGPT به هر شکلی که دوست دارید استفاده کنید و این برنامه افزودنی شامل برخی از اعلان های مفید است که می تواند به شما در سریعتر و بهتر اصلاح کردن پاسخ های خود کمک کند

WEBCHATGPT

WebChatGPT یک ابزار است که محدودیت های ChatGPT را برطرف می کند. اگرچه ChatGPT فناوری فوق‌العاده‌ای است، اما به علت عدم دسترسی به آخرین اطلاعات و عدم توانایی در مرور وب، محدودیت‌هایی دارد. با این حال، با استفاده از WebChatGPT، که در دسترس کروم، اج، و فایرفاکس است، نتایج جستجوی عادی وب در کنار پاسخ‌های هوش مصنوعی در رابط کاربری ChatGPT گنجانده می‌شوند. هدف این ترکیب، ارائه پاسخی منسجم و ارزشمندتر است. البته، اثربخشی این رویکرد بسته به پرسش مختلف متفاوت است. به عنوان مثال، پرسش هایی مانند “رئیس جمهور کیست؟” و “آخرین نتایج بازی فوتبال را به من بگو” تفاوتی را که این افزونه می‌تواند در ChatGPT ایجاد کند، نشان می‌دهند.

پرومپتئوس

پرومپتئوس، یک ابزار است که با استفاده از صدای شما، به شما این امکان را می‌دهد که با ChatGPT ارتباط برقرار کنید. برای افرادی که به تایپ کردن عادت ندارند، این برنامه فرصتی را برای ارتباط با هوش مصنوعی در یک روش طبیعی ‌تر، فراهم می‌کند.

استفاده از این برنامه بسیار ساده است. شما می‌توانید به راحتی از داخل رابط ChatGPT به آن دسترسی داشته باشید و با فشار دادن و نگه داشتن کلید، فاصله زمانی که آماده صحبت هستید، را فعال کنید. علاوه بر این، این برنامه دارای چندین مدل تنظیمات است که می‌توانید آنها را آزمایش کنید. از جمله گزینه ارسال خودکار درخواست‌ها پس از اتمام صحبت.

ارسال و به اشتراک گذاری CHATGPT

از دست دادن ویژگی ارسال در ChatGPT یک ایراد مهم است، زیرا این باعث محدود شدن کاربران و هدر رفتن وقت آنها می‌شود. با این حال، برنامه ChatGPT Export and Share یک راه حل برای این مسئله محسوب می شود که با مرورگرهای کروم، اج و فایرفاکس سازگار است. این برنامه، با وجود نیاز به زمان بیشتر برای راه‌ اندازی در مرورگر شما، نتایج نهایی شگفت ‌انگیزی را به شما ارائه می‌دهد.

با نصب این برنامه، دکمه‌های ارسال را زیر کادر درخواست خواهید دید. این دکمه‌ها به شما اجازه می‌دهند چت‌های خود را به صورت تصویر و PDF ذخیره کنید و همچنین لینک‌ هایی را برای به اشتراک گذاری ایجاد کنید. با استفاده از این افزونه، به راحتی می‌توانید محتوای ChatGPT خود را به اشتراک بگذارید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.