بازگشت قاب چرخشی به جدیدترین گلکسی واچ سامسونگ

گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای قاب چرخشی بود، اما جانشین آن یعنی گلکسی واچ 5 پرو، فاقد این قابلیت بود. اما به نظر می رسد که سامسونگ دوباره این ویژگی را با سری گلکسی واچ 6 بازگرداند.

به گزارش تکناک، طبق اطلاعاتی که قبل تر بدست آمده بود، نشان می دهد که ممکن است گلکسی واچ 6 پرو دارای قاب چرخشی باشد. اکنون، اطلاعات بیشتری به دست آمده است که نشان می‌دهد سامسونگ از یک بدنه کلاسیک با قاب چرخان در طراحی گلکسی واچ 6 استفاده کرده است.

دوستان ما در GalaxyClub باتری های مدل های Galaxy Watch 6 را بررسی کرده اند. طبق اطلاعات بدست آمده، گلکسی واچ 6 در دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد، در حالی که گلکسی واچ 6 کلاسیک در دو سایز 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد.

نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6 (با نام رمزی Fresh6 Small) دارای باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی است، در حالی که نسخه 44 میلی‌متری این (با نام رمزی Fresh6 Large) ساعت دارای باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی است.

گلکسی واچ 6 کلاسیک با نام رمزی Wise6 Small (42 میلی متر) دارای باتری 300 میلی آمپر ساعتی است. البته نسخه بزرگتری از این ساعت نیز وجود دارد که ظرفیت باتری آن هنوز مشخص نشده است.

Galaxy Watch 6 40mm: SM-R930/SM-R935 (300mAh)

Galaxy Watch 6 44mm: SM-R940/SM-R945 (425mAh)

Galaxy Watch 6 Classic 42mm: SM-R950/SM-R955 (300 mAh)

Galaxy Watch 6 Classic 46mm: SM-R960/SM-R965 (unknown battery capacity)

از آنجایی که به نظر می رسد ظرفیت باتری نسخه بالاتر گلکسی واچ 6 بسیار کمتر از باتری 590 میلی آمپر ساعتی گلکسی واچ 5 پرو باشد، احتمال دارد که سامسونگ گلکسی واچ 6 را در قالب کلاسیک خود ارائه کند.

تنها زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد ساعت های آینده به بیرون درز کند، همه چیز واضح تر می شود. انتظار می رود گلکسی واچ 6 در کنار گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 اواخر امسال عرضه شود.

رابطه عاشقانه طرفداران سامسونگ با قابلیت قاب چرخان در گلکسی واچ بسیار معروف است. طرفداران سامسونگ به‌طور قابل‌توجهی از اینکه سری گلکسی واچ 5 ، سال گذشته حاشیه فیزیکی را بخاطر جایگزین دیجیتالی کنار گذاشت، ناامید شدند.

سری گلکسی واچ 6 قرار است اواخر امسال عرضه شود و اگر قرار باشد ما گزارشات جدید را باور کنیم، سامسونگ قابلیت قاب چرخان بسیار دوست داشتنی را باز می گرداند، اما فقط برای گلکسی واچ 6 پرو.

گلکسی واچ 6 پرو این بار در دو اندازه عرضه می شود

گلکسی واچ 5 در سال گذشته در مدل “Pro” عرضه شد. این مدل یک باتری بزرگ و قابلیت های بیشتری برای افرادی که سبک زندگی فعالی دارند، داشت. قبلا گزارش هایی درز پیدا کرده بود که گلکسی واچ 6 پرو عمر باتری فوق العاده ای دارد.

یک کارشناس کره ای که در گذشته موارد متعددی را درست پیش بینی کرده است، فاش کرده است که سامسونگ امسال قاب چرخان را قطعا باز می گرداند. این قابلیت تنها در گلکسی واچ 6 پرو در دسترس خواهد بود، بنابراین اگر قصد دارید ساعت گلکسی واچ 6 ساده را تهیه کنید، باید به قاب دیجیتالی آن بسنده کنید.

سامسونگ سال گذشته گلکسی واچ 5 پرو را تنها در یک سایز 45 میلی‌متری عرضه کرد و ظاهراً این مسئله هم در حال تغییر است. گلکسی واچ 6 پرو ظاهراً در دو اندازه در دسترس خواهد بود، بنابراین ممکن است امسال ما شاهد یک نسخه کوچکتر از نسخه پرو باشیم. این مسئله قطعا یک تغییر خوشایند برای بسیاری از مشتریانی است که ساعت های بسیار بزرگ را دوست ندارند.

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد سری گلکسی واچ 6 را عرضه کند، اما می‌توان انتظار داشت که این ساعت جذاب در نیمه دوم سال جاری و احتمالاً در کنار گوشی‌های هوشمند جدید تاشو، عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.