با این برنامه ویندوز 11 را روی مک اپل خود اجرا کنید

برنامه VMware Fusion اکنون می‌تواند ویندوز 11 را برای Arm روی مک مجهز به تراشه سیلیکونی اپل اجرا کند،همچنین در مک‌های مجهز به پردازنده اینتل نیز به خوبی کار می‌کند.

به گزارش تکناک، برنامه VMware Fusion جدید شامل یک دستگاه جدید Virtual Trusted Platform Module (2.0) است که توسط ویندوز به عنوان یک TPM معتبر شناخته می شود ، VMWare همچنین یک روش رمزگذاری جدید برای پشتیبانی از آن ایجاد می کند.

ویندوز در مک ftw

VMware می‌گوید که مک‌های اینتل با ابزارهای VMware  از ویندوز 11 پشتیبانی کامل خواهند کرد که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی فایل ها رابکشند و رها کنند، کپی و جای‌گذاری کنند و پوشه‌ها و دستگاه‌ها را بین ماشین میزبان و ماشین مجازی به اشتراک بگذارند.

VMware در باره مک‌های سیلیکونی اپل می‌گوید: ابزارهای VMware گرافیک و شبکه‌سازی مجازی را ارائه می‌کنند، همچنین قابلیت های بیشتری برای عرضه در راه است. ویندوز 11  با درایورهای تایید شده و امضا شده گرافیکی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و قابلیت وضوح تصویر 4K و بالاتر رابه کاربران ارائه می دهد.

علاوه بر این، ویندوز 11 در Arm دارای شبیه‌سازی داخلی برای اجرای برنامه‌هایی کامپایل شده مبتنی بر پردازنده های Intel/AMD است، و  آزمایش به ما نشان داده است که به‌عنوان یک فرآیند در سطح کاربر این برنامه ها به خوبی اجرا میشوند.

برنامه VMware Fusion اکنون می‌تواند ویندوز 11 را برای Arm روی مک مجهز به تراشه سیلیکونی اپل اجرا کند،همچنین در مک‌های مجهز به پردازنده اینتل نیز به خوبی کار می‌کند.

کسانی که VMware Fusion 13 را دانلود می‌کنند، یک باینری جهانی دریافت می‌کنند، به این معنی که فقط باید یک فایل را دانلود کنند و آن را روی هر دو کامپیوتر سیلیکونی اینتل و اپل به خوبی اجرا کنند. VMware برنامه را نشان می‌دهد که روی مک استودیو اجرا می‌شود، اما می‌توانید آن را روی  مک‌های دیگر به خوبی اجرا کنید از جمله مک پرو سیلیکونی اپل که هنوز منتظرش هستیم.

VMware Fusion مدت‌هاست که یکی از بهترین برنامه‌های مک برای افرادی است که نیاز به شبیه سازی و اجرای سیستم‌عامل‌های دیگر بر روی مک دارند، اضافه شدن پشتیبانی از ویندوز 11 نمونه دیگری از قابلیت های این برنامه است. می‌توانید همه چیز در مورد ویژگی‌هایی که VMware Fusion 13 Pro و VMware Fusion Player 13 ارائه می‌دهند را در پست وبلاگ اعلامی این شرکت بخوانید .

VMware Fusion Pro 13 برای ارتقا از کاربران 99 دلار هزینه درخواست می کند، در حالی که VMware Fusion Player 13 برای کسانی که به روز رسانی می کنند 79 دلار هزینه دارد. همچنین مجوزهای کامل به ترتیب 199 و 149 دلار هزینه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.