انتشار برنامه دسکتاپ ChatGPT برای کامپیوترهای اپل

انتشار برنامه دسکتاپ ChatGPT برای کامپیوترهای اپل

شرکت OpenAI  برنامه دسکتاپ ChatGPT برای سیستم عامل macOS اپل را منتشر کرد.

به گزارش تکناک ، مدیر ارشد فناوری OpenAI، این خبر را اعلام کرد و همچنین گفت که ChatGPT یک رابط کاربری به‌روزرسانی‌شده دریافت می‌کند.

در دمویی که توسط OpenAI نشان داده شد، کاربران می‌توانستند برنامه دسکتاپ ChatGPT را در یک پنجره کوچک، در کنار برنامه دیگری باز کنند. آنها با تایپ کردن یا گفتن سوالات خود در مورد آنچه روی صفحه نمایش شان است، از ChatGPT سوال می‌کردند. سپس ChatGPT می‌توانست بر اساس آنچه «می‌بیند» پاسخ دهد.

OpenAI می‌گوید کاربران می‌توانند با استفاده از میانبر صفحه‌کلید Option + Space سوال خود را از ChatGPT بپرسند، و همچنین اسکرین‌شات بگیرند و در داخل برنامه در مورد آن بحث کنند.

دسترسی به برنامه جدید برای کاربران رایگان و پولی امکان‌پذیر خواهد بود، اما از امروز فقط برای کاربران ChatGPT Plus در دسترس است و در «هفته‌های آینده» به‌صورت گسترده‌تر عرضه خواهد شد.

OpenAI قصد دارد نسخه ویندوزی این برنامه را «در اواخر 2024» عرضه کند. ChatGPT هم‌اکنون به‌عنوان یک برنامه روی iOS و اندروید در دسترس است.

OpenAI همچنین تصویری از رابط کاربری جدید ChatGPT در وب به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد تغییراتی جزئی در صفحه اصلی و چیدمان پیام‌ها دارد. میراتی توضیح می‌دهد: «می‌دانیم که این مدل‌ها پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند. اما ما می‌خواهیم تجربه تعامل واقعاً طبیعی‌تر و آسان‌تر شود و اصلاً روی رابط کاربری تمرکز نکنید، بلکه روی همکاری با ChatGPT تمرکز کنید.»

علاوه بر برنامه جدید و رابط کاربری جدید، این شرکت همچنین مدل جدید GTP-4o خود را به نمایش گذاشت که برای همه کاربران رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram