برنامه GOOGLE ONE VPN در دسترس کاربران مک و ویندوز قرار گرفت

برنامه GOOGLE ONE VPN در دسترس کاربران مک و ویندوز قرار گرفت

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، برنامه Google One VPN اکنون برای کاربران مک و ویندوز نیز در دسترس قرار گرفت.

به گزارش تکناک، برنامه Google One VPN در ابتدا فقط در پلتفرم اندروید در دسترس بود.اما در اوایل سال جاری، گوگل تصمیم به ارائه این اپلیکیشن برای کاربران iOSبه منظور افزایش دامنه دسترسی خود گرفت.

نحوه دانلود Google One VPN
برای اینکه بتوان برنامه را در رایانهMac یا Windows دانلود کرد، ابتدا وارد آدرس one.google.com/benefits شوید. در صفحه ای که باز می شود، قسمت VPN protection for multiple devices را پیدا، سپس روی view details کلیک و دکمه Download App در گوشه سمت راست پایین صفحه را بزنید.

در دسکتاپ مک، باید یک پسوند سیستمی خاص فعال شود. همچنین گزینه «launch app after the computer starts» را روشن و تنظیمات VPN را اضافه کنید. تنها کاری که پس از این مراحل باید انجام گیرد، ورود به حساب کاربری گوگل توسط کاربر است . پس از آن، تنها مرحله مورد نیاز هر بار، فقط روشن یا خاموش کردن VPN است.

نکته‌ی قابل توجه این است که Google One VPN برای همه در دسترس نیست و فقط برای کاربرانی که اشتراک ویژه 2 ترابایتی یا بالاتر دارند در دسترس است. این بدان معناست که اگر از طرح 100 گیگابایتی اولیه برنامه یا 200 گیگابایتی استاندارد استفاده می‌کنید، نمی‌توانید به برنامه Google One VPN دسترسی داشته باشید.

با اشتراک ماهانه 9.99 دلار یا اشتراک سالانه 99.9 دلار، می‌توانید Google OneVPN را با حداکثر 5 کاربر به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توان از پشتیبانی بهتر مشتری و بازپرداخت 10 درصدی پول در Google Store استفاده کرد.
افزونه دیگر Google Workspace Premium است. این برنامه تماس‌های Meet طولانی‌تر، پخش زنده یوتیوب، ضبط و لغو صدا ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، برنامه Google One VPN (virtual private network service offered by the Google One) برای دانلود برای همه در دسترس نیست. از امروز، برخی از کاربران می توانند آن را دانلود کنند و ظرف چند روز آینده دسترسی برای همه کاربران گسترش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.